OT: billedbehandlingsprogram hvilket
Fra : Gert

Dato : 26-06-01 14:39

Hejsa
ja jeg ved godt at det overhovedet ikke har noget med denne gruppe at gøre,
men er der nogen der kan anbefale et godt billedbehandlings program, til
JPG. billeder det gælder specielt til at forstørre billederne uden at de
blir "kornet"
eller også anvise mig til en dk. gruppe der kan hjælpe mig ??

--
Med Venlig Hilsen
Gert Ringholm Møller

E-mail locate@worldonline.dk
http://www.gert.r.m.bornholmer.dk

Fra : Madsen

Dato : 26-06-01 14:55

"Gert" <locate@worldonline.dk> skrev:

> [...]
> blir "kornet"
> eller også anvise mig til en dk. gruppe der kan hjælpe mig ??

Prøv news:dk.edb.grafik

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 26-06-01 16:58

"Gert" <locate@worldonline.dk> skrev i

> ja jeg ved godt at det overhovedet ikke har noget med denne gruppe
> at gøre

Hvorfor sender man et indlæg til en gruppe når man godt er klar over,
at det er den forkerte gruppe?

XFUT dk.admin.netikette hvilket betyder at dette indlæg smar svar ender
i nævnte gruppe

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Mere miljøkemi: http://www.environmental-chemistry.dk

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 28-06-01 18:08

slå koldt vand i trussen lol... spis lidt mindre salt, og få blodtrykket ned
*lol*

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 29-06-01 07:51

?

Fra : Gert

Dato : 26-06-01 23:17

-<<<
"Jeg" <locate@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
<skrev noget som jeg har fjernet for ikke at støde nogen>

først vil jeg takke Madsen for henvisningen :c)

Jeg kommer nu en en offentlig beklagelse , for mit OT: indlæg og håber ikke
det har virket stødende på nogen.
Hr. Morten Bjergstrøm var så "venlig" at sende mig over i
news:dk.admin.netikette hvor jeg nu har gennemgået en mindre "retssag" om
hvorfor hvornår hvordan mit indlæg overhovedet kunne havne her.

og ud fra det vil jeg nu på tro og love
love at jeg ikke fremsiger noget OT mere
:c)
undskyld undskyld undskyld

--
Med Venlig Hilsen
Gert Ringholm Møller

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 28-06-01 10:03

> [...]
> havne her.
>
> og ud fra det vil jeg nu på tro og love
> love at jeg ikke fremsiger noget OT mere

Jeg er bange for, at du ikke helt fik fat i pointen med min XFUT på
trods af, at jeg faktisk har forklaret dig det indtil flere gange i
d.a.n. Men ok det er ligemeget nu.