Printer
Fra : Sussi Møller

Dato : 26-06-01 12:05

Hej
Er der nogen der kan give mig et godt råd mht. køb af farveprinter.
God opløsning og støjsvag!!

Sussi

Fra : Thomas Peter Jacobse~

Dato : 26-06-01 19:23

hej sussi

et godt køb er en HP 950c, som er semi proff, og leverer et fantastisk flot
resultat, og samtidig er den meget støjsvag

hilsen thomas

Fra : Martin Bay Hebsgaard

Dato : 26-06-01 19:33

Sussi Møller wrote:

> Er der nogen der kan give mig et godt råd mht. køb af farveprinter.
> God opløsning og støjsvag!!

Jeg overvejer en epson stylus 890 - den har en god opløsning. Støj ??

Noget du skal overveje er pris på blæk, men måske mest af alt om blækket er
lysægte (om det kan bevare farven i mange år 1, 2 eller flere.) Ligeledes er
det vigtigt at papiret er det!

Jeg er blevet orinteret om at begge dele kan Epson levere - jeg har ingen
dokumentation, men prøv evt. Epsons hjemmeside.

Martin

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 27-06-01 07:44

"Martin Bay Hebsgaard" <martinbh@worldonline.dk> skrev i