kryds og tværs opgaver
Fra : Mai-Brit

Dato : 26-06-01 11:59

Hej nyhedsgruppe!
Jeg håber det går an at jeg i denne gruppe søger hjælp netop til dette
problem
Jeg kunne godt tænke mig at vide om der på nettet findes kryds og tværs
opgaver som jeg kan printe ud og løse.
På forhånd tak for hjælpen
Hilsen Mai-Brit

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 26-06-01 12:15

"Mai-Brit" <mai-brit@esenet.dk> skrev:
> Jeg kunne godt tænke mig at vide om der på nettet findes kryds og tværs
> opgaver som jeg kan printe ud og løse.

Det gør der sikkert. Det bedste sted er efter min mening
http://www.netopgaver.dk, hvor man kan løse opgaverne online. Der er sågar
præmier på spil. Man kan også printe opgaverne ud, hvis det er det, man
ønsker...

Mvh.
Peter

--
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse
"The simulacrum is never what hides the truth -

Fra : Mai-Brit

Dato : 26-06-01 15:06

Tak for hjælpen Peter
Hilsen Mai-Brit