"make bzImage"
Fra : Jasper Norman

Dato : 26-06-01 11:02

Når jeg forsøger at lave en ny kerne fra 2.3.0 eller 2.3.9 får jeg hver
gang samme fejl...:

usr/src/linux-2.3.9/linux/arch/1386/lib error 2

Det eneste jeg har lavet om, er en enkelt linie i ppp.c filen i
/linux/net/drivers Findes der en metode til at "tvinge" linux til at
afslutte kompileringen uanset at der måtte komme "småfejl", eller kan
fejl bare ikke accepteres?

Jasper

Fra : Jonas Pedersen

Dato : 27-06-01 10:28

In article <3B385DB5.2000709@mail.tele.dk>, "Jasper Norman"
<Norman@mail.tele.dk> wrote:

> Når jeg forsøger at lave en ny kerne fra 2.3.0 eller 2.3.9 får jeg hver
> gang samme fejl...:

Nu kan jeg ikke lige se hvorfor du ønsker at bruge en 2.3.x kerne. Det er
en udviklings serie som de er kommet forbi, i skrivende stund er det
2.4.5 og 2.2.19 der er de nyeste stabile kerner. Prøv en af dem og se om
problemet ikke skulle forsvinde.

--
Jonas Pedersen
jonas@chown.dk