http://www.dixanet.dk/frameset.html
Fra : Baltaza

Dato : 26-06-01 07:46

http://www.dixanet.dk/frameset.html

--
Mvh John Nilsson (Amager)
Icq 102648840

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 26-06-01 08:16

Den Tue, 26 Jun 2001 08:46:20 +0200 skrev "Baltaza"
<remmy@vip.cybercityXdk> :

>http://www.dixanet.dk/frameset.html

Hvad finder du interessant på den side?

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : René Madsen

Dato : 26-06-01 10:04

Det er pt. ikke tilladt at reklamere for egne hjemmeside med mindre det er i
ens signatur, så find den gruppe hvor den slags indlæg høre hjemme, og læs
venligst usenet manualen

René Madsen --- rene@schultzconsult.dk
Schultz Consult --- www.schultzconsult.dk
Din IT Leverandør --- tlf. 64 73 35 45

Fra : Jesper Langhoff

Dato : 26-06-01 13:09

On Tue, 26 Jun 2001 11:03:39 +0200, "René Madsen"
<schultz@schultz-c.dk> wrote:

>Det er pt. ikke tilladt at reklamere for egne hjemmeside med mindre det er i
>ens signatur, så find den gruppe hvor den slags indlæg høre hjemme, og læs
>venligst usenet manualen

Det er næppe "Baltaza"s egen hjemmeside der bliver reklameret for her.
Du synes måske, at Dixa Net er off-topic i denne nyhedsgruppe? Det
skulle da lige være hvis de bruger en anden teknologi end xDSL (?).

"Baltaza" burde dog have sendt en kommentar afsted sammen med URL'en.

--
Jesper Langhoff

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 26-06-01 13:22

In article <d8ugjtov0holpqnll2l38k7uikfo379umq@4ax.com>, Jesper Langhoff wrote:

> [...]
> skulle da lige være hvis de bruger en anden teknologi end xDSL (?).
>
> "Baltaza" burde dog have sendt en kommentar afsted sammen med URL'en.

Eller blot skrevet i en af de andre tråde om DIXA, hvis der var noget
nyt at tilføje.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Ship it.

Fra : Jesper Langhoff

Dato : 26-06-01 13:34

On Tue, 26 Jun 2001 12:21:37 +0000 (UTC), apj@daarligstil.dk (Andreas
Plesner Jacobsen) wrote:

>Eller blot skrevet i en af de andre tråde om DIXA, hvis der var noget
>nyt at tilføje.

Ja, det er klart.

Men fordi der bliver startet en ny tråd (det gør folk konstant på
Usenet), er der vel ingen grund til at gøre Baltaza til en gemen
spammer.

--
Jesper Langhoff

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 26-06-01 14:03

Den Tue, 26 Jun 2001 14:34:04 +0200 skrev Jesper Langhoff
<jesper.langhoff@vip.cybercity.dk> :

>er der vel ingen grund til at gøre Baltaza til en gemen
>spammer.

Han ligner en.

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 27-06-01 12:20

"Morten Kjaer Nielsen" <mortens.usenet.spamtrap.fra.15112000@gummiand.dk>
wrote in message news:pv1hjt85hjfgh907u0gkr7hvh906i0scje@4ax.com...
> Den Tue, 26 Jun 2001 14:34:04 +0200 skrev Jesper Langhoff
> <jesper.langhoff@vip.cybercity.dk> :

> Han ligner en.

Hvordan ser de ud ?

--
Svend

Fra : Lars Vadsholt

Dato : 27-06-01 15:41

>Han ligner en.

det er selvfølgelig ok at man forsøger at "irettesætte" en spammer. Men jeg
tvivler bare på virkningen, og alle disse irettesættelser har det med at
skabe et laaang tråd, som skaber langt mere trafik.

mvh
Lars

Fra : MXL

Dato : 26-06-01 12:57

Det lyder jo næsten for godt til at være sandt , dette...

Er der ugler i mosen ?

eller er den go´ nok.. lyder lidt underligt hvis TDC og de andre ISp´ere har
underskud allerede ved 849,- /md + tlf.

hvis tilfældet bestiller jeg ....

--
MXL

Fra : Andreas

Dato : 26-06-01 13:29

On Tue, 26 Jun 2001 13:56:33 +0200, "MXL"
<Malcolmxl(removethis)@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Er der ugler i mosen ?
>
>eller er den go´ nok.. lyder lidt underligt hvis TDC og de andre ISp´ere har

http://www.computerworld.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=10954 -
fortæller en smule om baggrunden for Dixas entre på det danske
bredbåndsmarked.

Såvidt som jeg har forstået står den tidligere FIL direktør Basse
Bergquist i spidsen for det selskab der med engelsk kapital i ryggen
om et stykke tid gøre sin entre på det danske bredbåndsmarked.

Om det er en rentabel virksomhed eller om det bliver det skal jeg ikke
kunne sige noget om men, hvis man alene ser på prisen så er det da et
spændende tilbud men, der er også andre faktorer der skal vægtes!

Som f.eks stabilitet på forbindelserne og mulighed for support til
kunderne!

Så det må være en vurderingssag om der er kød på tilbuddet eller ej.

--

Med Venlig Hilsen
- Andreas

Fra : Joachim Jensen

Dato : 26-06-01 16:51

MXL <Malcolmxl(removethis)@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der ugler i mosen ?
>
> eller er den go´ nok.. lyder lidt underligt hvis TDC og de andre ISp´ere

Husk lige at det blive en eller anden form for Ip-telefoni -hvordan de nu
ellers har tænkt sig at det skal køre..
De søger også folk med viden omkring VoIP... hmmm måske det var noget??

/Joa