Legacy 5 download ????????
Fra : John

Dato : 21-11-06 18:36

Hej
Er der en venlig sjæl, der har et link til hvor jeg kan downloade
Legacy 5 sidste danske sprogfil. Ved godt at der er et forum, men har glemt
adgangskode, og det er nærmest sværere at komme ind i Fort Knox.

The final release of Legacy 5.0 was Version 5.0.0.260 (Build Date 22 May
2006)

På Forhånd Tak. John Hansen
ps. ikke Legacy 6.

Fra : KHH

Dato : 21-11-06 21:02

"John" <donjohn@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> glemt adgangskode, og det er nærmest sværere at komme ind i Fort Knox.
>
> The final release of Legacy 5.0 was Version 5.0.0.260 (Build Date 22 May

Prøv her

http://www.dis-danmark.dk/program/legacy.asp

Fra : John

Dato : 22-11-06 13:42