Hjælp til tydning Lundby 1835-1866
Fra : Rolf Lindberg

Dato : 20-11-06 19:07

Er der nogen der kan hjælpe.
Teksten ligger på Arkivalieronline: Præstø Amt, Hammer Herred, Lundby Sogn,
1835 - 1866, opslag 54, nr. 2

1 maj Bodil Hansen.
10 juni i kirken
Skomager ? ? ? ? ? ? i Lundby

?????????????????
?????????????????

På forhånd tak
--
Venlig hilsen

Rolf Lindberg

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 21-11-06 10:27

On Mon, 20 Nov 2006 19:06:39 +0100, "Rolf Lindberg"
<rolf.lindberg@mail.dk> wrote:

>Er der nogen der kan hjælpe.
>Teksten ligger på Arkivalieronline: Præstø Amt, Hammer Herred, Lundby Sogn,
>1835 - 1866, opslag 54, nr. 2
>
>1 maj Bodil Hansen.
>10 juni i kirken
>Skomager ? ? ? ? ? ? i Lundby
>
>?????????????????
>?????????????????
>
>På forhånd tak

Et bud:
Skomager Hans Madsen og Hustru Anna Andersen

Venlig hilsen
Kirsten
--

Kirsten Bjørneboe
http://www.varpelev.dk

Fra : Rolf Lindberg

Dato : 22-11-06 18:34

Tak for hjælpen Kirsten, det var det jeg manglede for at komme videre.

Mvh
Rolf Lindberg