Fkt.1921
Fra : rolsted

Dato : 04-10-06 13:12

Jeg ser, at denne folketælling nu er fuldstændig klar på microfiche til alm.
pris pr, kort. Jeg er blevet fortalt, at dengang man startede fremstillingen
af kortene, kunne man i en periode købe udvalgte kort til høje priser, Er
det rigtigt?
Poul Brodersen

Fra : Arne Feldborg

Dato : 04-10-06 23:00

"rolsted" <poulbrod@rolsted.org> skrev Wed, 4 Oct 2006 14:12:21 +0200

> [...]
>af kortene, kunne man i en periode købe udvalgte kort til høje priser, Er

Det tror jeg næppe.

Iøvrigt har 1921 været færdig i et stykke tid.

Det du har hørt er sikkert, at man selv kan bestille nyoptagelser af
næsten hvad som helst. Og det til en ganske anden pris end den man
betaler for de ordinære optagelser.

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/