Problemer med Slavs herred i www.arkivalie~
Fra : Hans Grue

Dato : 22-09-06 13:21

Vedr. www.arkivalieronline.dk:

Når jeg forsøger at åbne opslag i alle sogne under Slavs herred, får jeg med
det samme den sorte firkant, altså at kirkebogsopslaget ikke kan hentes.

Jeg har ikke problemer med andre sogne eller herreder.

Er det et enestående problem for mig eller oplever andre det samme? Jeg har
for 3 dage siden gjort www.arkivalieronline.dk opmærksom på den mulige fejl,
men jeg får den altså stadigvæk.

Venlig hilsen

Hans Grue

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-06 13:50

Den 22/09-2006 klokken 14:20, skrev
"Hans Grue" <grue@jellingnet.dk>
i <4513d4fc$0$75032$14726298@news.sunsite.dk>:

> Er det et enestående problem for mig eller oplever andre det samme?

Det samme her.

> Jeg
> har for 3 dage siden gjort www.arkivalieronline.dk opmærksom på den
> mulige fejl, men jeg får den altså stadigvæk.

Der er vist ikke andet, end at væbne sig med tålmodighed,
Jeg rapporterede en lignende fejl med et enkelt sogn i Båg herred, Odense
amt d. 30/7. Fejlen er der stadig

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : "Hans Chr. Baagøe"

Dato : 22-09-06 13:56

Hans Grue wrote:

> [...]
> det samme den sorte firkant, altså at kirkebogsopslaget ikke kan hentes.
>
> Jeg har ikke problemer med andre sogne eller herreder.

Det er det samme problem hos mig. Det tyder på at AO enten har fået
slettet indholdet eller fået det fejlplaceret.

> Er det et enestående problem for mig eller oplever andre det samme? Jeg har
> for 3 dage siden gjort www.arkivalieronline.dk opmærksom på den mulige fejl,
> men jeg får den altså stadigvæk.

Da der var fejl på Øster Lindet sogn, tog det omkring 3 måneder, fra det
blev fejlmeldt første gang, til fejlen blev rettet, så det er jo kun at
håbe på, at det går lidt hurtigere denne gang.

Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe

Fra : Bent Fleron

Dato : 22-09-06 18:54

Hans Grue wrote:
> [...]

> Jeg har for 3 dage siden gjort www.arkivalieronline.dk opmærksom på
> den mulige fejl, men jeg får den altså stadigvæk.

Lige pt gælder det for samtlige opslag (alle amter) hos mig, men det kan
være en midlertidig fejl hos enten AO eller på min egen pc, men hvis du
ikke har gjort det vil jeg bede dig om at rapportere dine observerede
fejl til Per Agerbæk, Brugerrådet som i øjeblikket samler alle fejl hos
AO. Mailadressen som du skal rapportere til er kb@agerbaeks.dk, men jeg
vil ligeledes bede dig om at gå ind på Dis-Forum under
'Foreningsforhold', finde det indlæg (øverst, mærket 'Vigtig') og
undersøge om netop det opslag du vil fejlmelde til brugerådet allerede
kan være anmeldt, ellers ender det med at Per Agerbæk 'drukner' i
unødvendige mails.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron.
For den der orker at sende en returmeddelelse

Fra : Ib Molbech

Dato : 22-09-06 19:29

AO er også væk for mig. Der ligger sikkert et problem hos AO.

Ib