Om mafiøse netværk bag WTC-terror
Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-06 03:37

IKKE EN TEKNISK SAG

"Ingolf" <dont_spam_ingolf@excite.com> wrote in message
news:45660cea$0$176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Hvordan kan jeg forklare den... den er jo som du selv påtegner...
> 'MAGIC' . ikke ?
> Men sådan er ale mord i verdenshistorien vel ? Der skal en vis form
> for magi til ikke ?`
>
> PS Hvem er de rigtige MAGIkere i historien ?

> Med andre ord... intet er umuligt ?

At en mafia har sat to paralele mordforsøg igang mod Kennedy, for at
være sikker på at eet af dem lykkedes, og at tilsvarende WTC-terroren
gik med livrem og seler, er banalt eller sandsynligt.

Men ser du kriminalfilm, så ser du reklamefilm for statens retsvæsen -
her lyves at det er svært at myrde uden at blive opdaget.

Ville Fogh myrde Helle, så har han adgang til gifte som ingen kan
spore og andre highteck-ABC-våben fra USA-lagre, så hans perfekte
forbrydelse ville kun blive straffet af hans kristne samvittighed

Men danskere har sympati og korpsånd og kan lide meddanskere - de
pædofile lidt for meget - og det er ikke frygt for luksusfængslerne
der stopper racister i at skælde ud. Det stoppes af at de overdøves af
mediestøjen.