DoubbleWham: 11.9.01 og Kennedy-mord
Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-06 15:42

DoubbleWham: 11.9.01 og Kennedy-mord

Hvis aflivning(er) er vigtigt, er det klogt at have to skud i bøssen
og USA-ledelse kan godt have DELS fået araberterrorister til at flyve
ind i WTC,

DELS have haft sprængladninger parat i de to højhuse, så fjernstyret
udløsning kunne ske hvis fly ramte upræcist

Oswald var vist helt sikkert attentatforsøgende og en god skytte, men
magien i skudsår tyder på at bagmænd har haft andre skytte(r) i aktion
samtidig.

Da den svenske kommandant skulle dø for at Bornholm i 1660 kunne blive
dansk igen, fandt Jens Kofod det ikke nok at skyde bagfra på kort
afstand, det skulle være med en *sølv*kugle.

Den er lidt tungere end blykugle men er der noget religiøsitet/overtro
i EKSTRA SIKKERHED.?

Er der andre eksempler på sådant?

Fra : Martin Bak

Dato : 23-11-06 19:37

> DoubbleWham: 11.9.01 og Kennedy-mord
>

> Da den svenske kommandant skulle dø for at Bornholm i 1660 kunne blive
> dansk igen, fandt Jens Kofod det ikke nok at skyde bagfra på kort afstand,
> det skulle være med en *sølv*kugle.

Forkert!

-Det var en sølv _knap_.

Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-06 19:52

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in message

> Forkert!
>
> -Det var en sølv _knap_.

Mon ikke man med så dyrt et projektil gider hamre et par minutter så
kugleform opnås?

Fra : Martin Bak

Dato : 23-11-06 19:51

> Forkert!
>
> -Det var en sølv _knap_.

...Og desuden var det ikke Jens Kofoed der dræbte kommandant Printzensköld,
men derimod Villum Clausen.

Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-06 14:45

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> ..Og desuden var det ikke Jens Kofoed der dræbte kommandant
> Printzensköld, men derimod Villum Clausen.

Pointen er at når noget er vigtigt så tyer man til livrem, seler,
helgardering og overtro

Sølv er altså ikke tungere end bly som jeg troede?

Hamrer man ikke en flad knap til en kugle for at mindske luftmodstand
under banen og opnå god kontakt med løbets indervægge?

Mon nogen har troet at der var guddommelighed i sølvmaterialet?

Er der opkaldt en bornholmerbåd også efter Villum Clausen, eller
snupper folk med ære også æren fra mord, der går godt? Winner takes
all.?

Ville vi mon ikke have fået Bornholm tilbage ved fredsslutningen efter
stormen på København under alle omstændigheder - som i alt efter
Valdemar SEjr var det vel stormagterne der afgjorde alt og når Sverige
havde Øland og Gotland så ønskede de nok dette ø-bytte opsplittet jvf
del og hersk politik.

Frankrig ville aldrig have tilladt at vi fik SKåne retur, forstod kun
Griffenfeldt, men havde det været tænkeligt med svensk-dansk
alliance - hvis ikke Kofod-Clausen havde været voldspsykopater som de
autonome?

Fra : Martin Bak

Dato : 24-11-06 19:42

> Er der opkaldt en bornholmerbåd også efter Villum Clausen,

Ja.

Martin