Kvantekrypteroing gavnede altså IKKE?
Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-06 04:57

Kvantekrypteroing gavnede altså IKKE?

Som nævnt er der al grund til at formode, at da der var spildt
universitetsmillioner på kvantekryptering og man ikke ville tabe
ansigt på nytteløsheden, så oprettede man to firmaer der solgte en
anden kryptering der fik det popsmarte navn kvantekryptering og som
næppe giver overskud på langt sigt.

Eller har nogen fundet tegn på gavn og kan forklare en forbindelse til
Max Plank naturlovene?

AT man har koblet gps på relativity, PR-mæssigt, er også smart
reklame for Einstein-nytteløshed, tror jeg og ingen har kunne påvise
noget modsat

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-11-06 07:32

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Kvantekrypteroing gavnede altså IKKE?

Har du undersøgt sagen?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : N_B_DK

Dato : 01-11-06 10:11

""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> wrote in message
> Har du undersøgt sagen?

Med garanti nej, B.W undersøger ikke ting, han kommer med postulater, og så
må andre bevise eller modbevise disse postulater.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-06 14:51

> Har du undersøgt sagen?

To firmanavne er nævnt som har prøvet at få nogen til at købe noget
kvantekryptering og jeg afventer at dette uddybes - fx om firmaerne
kan få overskud på det, eller det er fup

Med mine googleevner tror jeg ikke at indsigt i firmaregnskaber vil
blive afsløret, så de der er troende håber jeg vil uddybe

Mit synspunkt er ikke svækket af firmanavnes opdukken, men jeg er
nysgerrig.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-11-06 16:16

> To firmanavne er nævnt som har prøvet at få nogen til at købe noget
> kvantekryptering og jeg afventer at dette uddybes - fx om firmaerne
> kan få overskud på det, eller det er fup

Du har altså ikke rørt en finger?

--
Thorbjørn Ravn Andersen