Hvilket materiale til padding?
Fra : PP

Dato : 26-10-06 22:28

Jeg skal have lagt et stød absorberende materiale på en 20m2 gulv med det
formål at man ikke slår sig unødigt når man falder.

Det skal bruges til at gå på bare tæer på og bokse og evt. bryde, så
sekundært vil det være rart, om materialet ikke gav brandsår på knæene.

Jeg har fundet måtter til 175m2 men vil gerne længere ned i pris.

Hvad kan I foreslå?

Fra : Max

Dato : 27-10-06 14:17

Hej PP

> Hvad kan I foreslå?

Hvad med at spørge den lokale selvforsvarsklub hvad de
f.eks. bruger i dojoen.

--
Mvh Max

Fra : PP

Dato : 27-10-06 15:34

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej PP

> Hvad med at spørge den lokale selvforsvarsklub hvad de
> f.eks. bruger i dojoen.

Er gjort, det er for dyre måtter de anvender.

Fra : Max

Dato : 27-10-06 19:25

Hej PP

> Er gjort, det er for dyre måtter de anvender.

Jeg tror ikke de er for dyre, jeg tror det er nødvendig at
betale den pris hvis man vil have noget der dur.

--
Mvh Max