Amager telecom?????
Fra : Michael Frandsen

Dato : 17-11-06 21:21

er der nogle af jer andre som har gode/dårlige erfaringer med Amager Telecom
med hensyn til aftaler/levering/seriøsitet

mvh
Michael

Fra : John Sahl

Dato : 17-11-06 23:27

Michael Frandsen wrote:
> er der nogle af jer andre som har gode/dårlige erfaringer med Amager
> Telecom med hensyn til aftaler/levering/seriøsitet

Jeg har personligt måttet rykke dem en del gange for levering af en W800i,
men det lykkedes da til sidst og de kompenserede for ventetiden, ved at
smide en rejselader med i pakken.

--
John Sahl

Fra : Michael Frandsen

Dato : 19-11-06 18:04

Grunden til at jeg spørger er at jeg selv lige har oplevet noget ligende.
Jeg bestilte d 1/11 el billader til min W810i, som iflg deres hjemmeside var
på lager. en uge senere rykker jeg for levering, hvor de siger at den er
bestilt og de sender den lige så snart at den kommer hjem, (står stadig som
lagervare på deres hjemme side, hmmm), den 17/11 rykker jeg så igen og
fortæller den at hvis den ikke bliver sendt senest mandag, er handlen
annulleret, herefter siger de at den bliver sendt lørdag, og begrunder
derefter den lange leveringstid med at de jo er billige, (de var 1 kr
billigere end den næste på listen)

Puha det hjalp ligt at komme af med noget galde, så nu må jeg jo håbe at den
kommer med posten imorgen

mvh
Michael