Samsung x820
Fra : Hammel

Dato : 16-11-06 21:51

Hej ng.

Jeg havde tænkt mig at købe en Samsung x820 mobil, men har læst at den har
en elendig lydkvalitet. Er der nogen der er ejer af en sådan mobil, og
kender til problemet eller...?

Den har jo en fantastisk form:)

Mvh Hammel

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 17-11-06 08:34

"Hammel" <hammelmos@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ng.
>
> Jeg havde tænkt mig at købe en Samsung x820 mobil, men har læst at den har
> en elendig lydkvalitet. Er der nogen der er ejer af en sådan mobil, og
> kender til problemet eller...?

Jeg kan til dels bekræfte det med lydkvaliteten. Jeg vil ikke kalde den
elendig, men lyden er MEGET komprimeret i forhold til andre modeller. Til
gengæld er den rigtig lækker i daglig brug. Dog er der ikke mulighed for
hukommelseskort, hvilket jeg ser som en alvorlig begrænsning.

mvh.
Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter