Ny telefon, men hvilken - Nokia 6233 ?
Fra : Torben

Dato : 15-11-06 17:09

Hej,

min mobil er desværre lige gået i stykker, og overvejer at købe en Nokia
6233 ved Telmore - se deres tilskudsmobiler her:
https://www.telmore.dk/addons/phoneBySubsidy199.jsp

Nogle indevendinger, eller er det et godt køb?

mvh
Torben

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 15-11-06 17:33

Har du sammenlignet med hvad den koster på www.mobilpriser.dk

Du skal være opmærksom på at det er en 3G telefon.

Og så de sædvanlige ting omkr, Nokia.

Fra : Torben

Dato : 15-11-06 17:53

"Andseman (6400)" <anders(punktum)forst@stofanet(punktum)dk> wrote in
message news:455b4157$0$4162$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Har du sammenlignet med hvad den koster på www.mobilpriser.dk

Ja, og jeg køber normalt ikke en telefon via abb. men kontant. I dette
tilfælde er jeg villig til at gøre en undtagelse idét at det er billigere

> Du skal være opmærksom på at det er en 3G telefon.

Øhh ja - hvad betyder det i praksis?

mvh
Torben

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 15-11-06 18:01

At i praksis er den lavet til det nye telenet.

Men du kan også bruge den til det alm. GSM net, dog er bare uden al det lir,
som man får hos 3.

Fra : Peter SD.

Dato : 15-11-06 18:04

Hej.

> Men du kan også bruge den til det alm. GSM net, dog er bare uden al det
> lir, som man får hos 3.

- siden hvornår er det blevet 3 der levere telefoni til telmore ??
*LOL*

--
Peter

Fra : Lars Klintholm

Dato : 17-11-06 14:04

Den 15.11.2006 skrev Andseman (6400) i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Men du kan også bruge den til det alm. GSM net

Og hvorfor mener du så, det er vigtigt at være opmærksom på, at det er
en 3 mobil?
Lars Klintholm

Fra : Peter SD.

Dato : 15-11-06 18:02

Hej.

> Øhh ja - hvad betyder det i praksis?

- ikke andet end at Anders/A-6400 osv, vil forsøge at spille "smart" med
hans bemærkninger......

Den har 3G funktioner, 3G telefoner kan også køre på det alm. mobil-net når
der eks. ikke er dækning på 3G......
- de gør det oven i købet automatisk....

--
Peter

Fra : Torben

Dato : 15-11-06 18:30

"Peter SD." <pshdo@tele.two.adsl.dk> wrote in message

> - ikke andet end at Anders/A-6400 osv, vil forsøge at spille "smart" med
> hans bemærkninger......

Ok!

> Den har 3G funktioner, 3G telefoner kan også køre på det alm. mobil-net
> når der eks. ikke er dækning på 3G......
> - de gør det oven i købet automatisk....

Finno - er prisen den samme når der er 3-dækning (hmm, det burde jeg vel
kunne læse mere om på Telmores hjemmeside).

Tak for svarene, jeg tror at jeg bestiller den teleføn

mvh
Torben

Fra : Peter SD.

Dato : 15-11-06 19:07

Hej.

> er prisen den samme når der er 3-dækning

Jeg har ingen ide om det.....
- jeg har endnu ikke selv haft en 3G, så jeg har heller ikke sat mig ind i
det.....

Jeg vil tro at sådan noget som video-samtaler, vil være dyere end normale
samtaler, men som sagt, jeg ved det ikke......

--
Peter

Fra : Lars Klintholm

Dato : 18-11-06 11:43

Den 15 nov 2006 skrev Torben i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Finno - er prisen den samme når der er 3-dækning (hmm, det burde jeg
> vel kunne læse mere om på Telmores hjemmeside).

Jep, det står der: 10 kr/MB for dem begge

> Tak for svarene, jeg tror at jeg bestiller den teleføn

Den er lækker. Glæd dig

Lars Klintholm

Fra : Peter SD.

Dato : 15-11-06 17:56

Hej

> Og så de sædvanlige ting omkr, Nokia.

Som er hvad ??
- at de er pige-telefoner ??
- at de er nemme at bruge ??
- at de går i stykker ??
- at de er blå ??
- at de har dårlig dækning ??
- at firmwaren er noget skod ??
Hvad ??

Du kan ikke slynge sådan noget ud, uden at underbygge det du skriver.....!

Manden vil sidde og tænke "hvilke ting mon han taler om"......

Man fristes næsten til at skrive: Igen et af de "sædvanlige" svar fra
Anders//Andseman//Sønderbronx//A-6400.....
- som ellers tidligere har været ret forelsket i sine egne Nokia´er kan man
se mange steder på nettet......

*LOL*

--
Peter

Fra : Optimus Prime

Dato : 16-11-06 08:58

Torben skrev:
> Nogle indevendinger, eller er det et godt køb?

Jeg er blevet meget glad for min (tidligere 5140 ejer) - der er lidt
forskelle i menuer osv, men for det meste er det til det bedre...

Stort, flot display, hurtig i menuerne, god lyd - altså det vigtige er
på plads.

Kameraet er ikke så godt ved dårlig belysning; men ellers har jeg ikke
noget dårligt at sige om telefonen