Sendevalg N6230i
Fra : KsNa

Dato : 14-11-06 16:15

Hvis jeg vælger send SMS-besked og i stedet for Send trykker på Valg /
Sendevalg og derefter vælger Send som e-mail, spørges der efter et nummer
til e-mailserveren, hvilket nr. skal der stå der når jeg bruger TDC. Jeg har
prøvet med +4540390909 og +4540390999, der kommer et svar om, at beskeden
ikke kan sendes.

(jeg ved godt, at der også findes en e-mailopsætning på telefonen, men den
bruges til en anden e-mailforbindelse og virker OK)

Mvh
Kim

Fra : Erling S.

Dato : 14-11-06 16:38

KsNa skrev:
> [...]
>
> (jeg ved godt, at der også findes en e-mailopsætning på telefonen, men den
> bruges til en anden e-mailforbindelse og virker OK)

200
/Erling

Fra : KsNa

Dato : 14-11-06 18:35