ny mobil...
Fra : Ukendt

Dato : 13-11-06 15:55

Hejsa,

Jeg står og skal bruge en ny mobil - idet den gamle er død.
Dog synes jeg at jo mere jeg leder - jo mere forvirret bliver jeg. Jeg aner
ikke hvad der er godt og spørger derfor om hjælp herinde

Jeg vil helst ha´ en klapmobil - idet jeg har en idé om at en sådan kan
holde til at ligge i lommen sammen med mine nøgler - uden at knapperne går i
stykker.

Derudover er jeg en "sucker for gadgets" - så hvis den kan afspille mp3´ere
osv. er det klart et bonus. Jo mere der er at lege med jo sjovere. Hvis der
er plads til et sd-kort er det osse godt - for jeg har tit brug for lidt
lagerplads til data. Med andre ord - den må godt være cool - men jeg vil
ikke smide kassen efter den - så hellere undvære unødvendige features.

Hvad skal jeg købe? Der må gerne følge et abonnement med - men det skal være
billigt - for jeg bruger ikke telefonen ret meget. Sender måske 30 sms´er om
året - og snakker bestemt ikke mere end 30 minutter om måneden - gerne
mindre.

Håber at I kan hjælpe mig?

Mvh John

Fra : Pistolprinsen

Dato : 13-11-06 16:59

Det indlæg fik du da svar på i lørdags:

Pistolprinsen

Fra : Madsen58

Dato : 13-11-06 17:50

Pistolprinsen wrote:
> Det indlæg fik du da svar på i lørdags:
>
> Pistolprinsen

Næ det gjorde han ikke, den du anbefalede var ikke en klaptelefon og det var
det han søgte .... så det er en ommer.
--
Hilsen Madsen

Fra : Pistolprinsen

Dato : 14-11-06 18:12

> Næ det gjorde han ikke, den du anbefalede var ikke en klaptelefon og det
> var det han søgte .... så det er en ommer.

Han skrev, at han HELST ville have en klaptelefon - ikke at det SKULLE være
en klaptelefon!!!

Så, jo, han fik svar!!!

Pistolprinsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-06 19:27

> Det indlæg fik du da svar på i lørdags:

Beklager meget - men det er gået min næse forbi... Årsagen til at jeg skrev
igen - er at mit indlæg aldrig nåede frem - troede jeg... Nå - det er nok
min Outlook Express der driller - eller osse er jeg bare blind.

Hvis nogle har gode forslag uden klapfunktion er jeg lutter øren - dog vil
jeg helst have klappen på.

Mvh John :)

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-06 19:34

Jeg overvejer denne - nogle der har erfaringer med den?
http://www.tele2shoppen.dk/shop/Abonnement_Bestil_Special.aspx?vnr=01009003031

Mvh John :)

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 13-11-06 20:41

Kender ikke mobilen, men overvej lige om det kan betale sig at købe den hos
Tele2.

Hvis du kigger på mobilpriser.dk, så koster den 40,- mere uden abb.

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 13-11-06 18:04

Hvis du kan se bort fra klapfunktionen, så giver det flere muligheder at
vælge imellem.

Fra : Nicolai

Dato : 14-11-06 11:51

"Andseman (6400)" <anders(punktum)forst@stofanet(punktum)dk> skrev i en
meddelelse news:4558a56b$0$4167$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Hvis du kan se bort fra klapfunktionen, så giver det flere muligheder at
> vælge imellem.

Wow, skarpsindigt. Sikke dog en indsigt du har.