Nokia N80
Fra : Peer K

Dato : 10-11-06 01:08

Hejsa,

Jeg skal ha' skiftet min Nokia 6230 ud, og har kig på N80.

Er der nogen med erfaringer med N80? Jeg skal bruge en god kalender, der
problemfrit synkroniserer Outlook - og senere iCal på Mac. Email er
nice-to-have, det samme med WiFi.

Min 6230 passer fint i min lomme - vil N80 føles meget større? Lidt
subjektivt, ja

Fra : jk

Dato : 10-11-06 09:28

"Peer K" <fotopeer@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nice-to-have, det samme med WiFi.
>
> Min 6230 passer fint i min lomme - vil N80 føles meget større? Lidt

Det er en på alle måder perfekt mobil, men dens batterilevetid er MEGET
MEGET MEGET dårlig! (fik jeg sagt meget dårlig?), men..... hvis du er
indstillet på denne ene dårlige ting får du en telefon med >ALT< og ja,
selvfølgelig ka' den synkronisere til Outlook (og Lotus Notes) om det så
også inkluderer "iCal" som jeg ikke umiddelbart kender -er et godt
spørgmsål.

N80 vil måske ikke ligefrem føles så meget større end en 6230, men helt
klart tungere

/JK

Fra : Peer K

Dato : 10-11-06 13:55

jk wrote:

> Det er en på alle måder perfekt mobil, men dens batterilevetid er MEGET
> MEGET MEGET dårlig! (fik jeg sagt meget dårlig?),

Øv! Det er jeg sgi ikke lige sikker på, at jeg kan acceptere. Er den så
dårlig fra starten, eller er det det sædvanlige med, at batteriet bliver
ringere over tid? Andre der har samme oplevelse?

> selvfølgelig ka' den synkronisere til Outlook (og Lotus Notes) om det så
> også inkluderer "iCal" som jeg ikke umiddelbart kender -er et godt
> spørgmsål.

Apple understøtter den så vidt jeg kan se ikke "native" endnu, men det
er der et gratis plugin, der gør

> N80 vil måske ikke ligefrem føles så meget større end en 6230, men helt
> klart tungere

Hmm.. Endnu en overvejelse!

--
Peer