Nokia med engelsk software - hvor fås de?
Fra : Steffen

Dato : 09-11-06 20:45

Jeg skal bruge en Nokia telefon, der har engelsk software. Kan man få det
her i Danmark?
Mvh Steffen

Fra : Jesper

Dato : 10-11-06 00:47

On Thu, 09 Nov 2006 20:44:42 +0100, Steffen wrote:

> Jeg skal bruge en Nokia telefon, der har engelsk software. Kan man få det
> her i Danmark?
> Mvh Steffen

Så vidt jeg ved, dækker softwaren flere lande - og engelsk er altid i
samme sprogpakke som dansk. Så hvis du skifter sproget i opsætningen er
alt på engelsk. Jeg tror ikke at der er nogen særlig forskel mellem
Nokia'er købt i England og Danmark.

Er det derimod USA det drejer sig om, er der selvfølgelig en del
forskelle i hardwaren...

Fra : Steffen

Dato : 10-11-06 21:15

Hejsa.
Undskyld, jeg har formuleret mig forkert. Det er MENUERNE, der skal være på
engelsk.
Mvh Steffen

Fra : JL med Liftmaster

Dato : 10-11-06 21:39

"Steffen" <box399bc@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
> Undskyld, jeg har formuleret mig forkert. Det er MENUERNE, der skal være
> på engelsk.
> Mvh Steffen

vælg engelsk som sprog

Fra : Steffen

Dato : 10-11-06 22:28

Det var jeg ikke klar over, man kunne. Jeg troede kun, der var sprogvalg i
teksmeddelelserne. Tak for hjælpen!
Mvh
Steffen