Nokia E 60 VOip
Fra : Jens

Dato : 07-11-06 13:17

Hej

Tak for et godt forum

Nogen der har fået VOip til at virke med en nokia E 60 ?

Jeg har telefin som udbyder, men er åben for andre.

Jeg arbejder meget i udlandet, så derfor ville det være skønt med IP

--
Venligst / Best Regards

Jens Vestergaard

Marine Engineer and Radio Armature

Fra : Paw P Larsen

Dato : 10-11-06 09:53

Jens wrote:
> Nogen der har fået VOip til at virke med en nokia E 60 ?
>
> Jeg har telefin som udbyder, men er åben for andre.

Jeg har ikke kigget på det endnu, men
http://www.control.auc.dk/~danji/how-tos/nokia_e60_pabx.php er
vist en løsning, som andre har fået til at virke.

Fra : Jens

Dato : 10-11-06 12:22

Hej

Tak for linket:)

Men nop

Har brøvet at følge den vejledning på siden men uden held

Andre gode råd ønskes