Motorola MOTOKRZR sms spørgsmål
Fra : Kostas

Dato : 06-11-06 11:48

Bruger Motorola stadig deres eget stave program til sms'er eller er de gået
over til T9 ordbogen som de fleste andre ?

Jeg havde en V3 som irriterede mig grænseløst lige på det punkt. Men den
nye ser jo lækker ud. Ved bare jeg bliver træt af det hvis den har samme
"fejl".

mvh

Kostas

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 06-11-06 12:40

"Kostas" <email@kostas.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg havde en V3 som irriterede mig grænseløst lige på det punkt. Men den
> nye ser jo lækker ud. Ved bare jeg bliver træt af det hvis den har samme

Fejl ! Det er meget bedre end T9..

Men jow, de bruger stadig iTap.

MvH
Mikael

Fra : Kostas

Dato : 06-11-06 13:13

> Fejl ! Det er meget bedre end T9..
>

> Men jow, de bruger stadig iTap.
>

> MvH
> Mikael

Den må du sq uddybe. Sådan husker jeg det bestemt ikke

mvh

Kostas

Fra : Henrik

Dato : 06-11-06 18:00

On 2006-11-06 13:13:05 +0100, Kostas <email@kostas.dk> said:

> Den må du sq uddybe. Sådan husker jeg det bestemt ikke
>
> mvh
>
> Kostas

Jeg har de sidste 4 år haft SE telefoner min V3i m er den første Moto
siden den helt gamle klap telefon, faktisk efter lidt tilvending er jeg
blevet ganse glad for deres iTap system, det er meget lettere når den
ikke kender ordet at fylde på. Så slap af og lad dig flyde med

Hilsen Henrik

Ps.: Det eneste problem med de nye top tekniske telefoner er at bateri
tiden på ingen måder længere lever op til Spec.

Fra : Kostas

Dato : 06-11-06 18:47

> [...]
>
> Ps.: Det eneste problem med de nye top tekniske telefoner er at bateri
> tiden på ingen måder længere lever op til Spec.

OK kan være den skal med i mine overvejelser.

Svinger lidt mellem Samsung D900 og MOTOKRZR. Jeg ved at Samsung har haft
store batteri problemer i f.eks. e730, d500, d600 osv. Det er nok ikke
blevet bedre med D900. Men hvis Motorola er lige så dårlige er det jo hip
som hap.

Men 3 mpixel tiltaler mig da den jo er nem at tage et snapshot af ungerne
med - og så plejer Samsung jo at have fantastiske skærme.

mvh

Kostas

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 06-11-06 18:04

> Den må du sq uddybe. Sådan husker jeg det bestemt ikke

Det er vel smag og behag..

Jeg syntes at iTap er meget hurtigere at bruge end T9.

MvH
Mikael