Mobil til en pige?
Fra : anders

Dato : 05-11-06 10:03

Hej

Der er godt nok ikke et spørgsmål af teknisk karakter, men jeg kunne ikke
finde en mere passende gruppe.

Hvis man skal købe en mobiltelefon til en pige, der ønsker sig en "sød"
telefon med klap og kamera, hvilke kunne i så anbefale?

Mvh
Anders

Fra : Valle

Dato : 05-11-06 10:43

"anders" <junk@xotminusdette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis man skal købe en mobiltelefon til en pige, der ønsker sig en "sød"
> telefon med klap og kamera, hvilke kunne i så anbefale?

Motorola V3 i pink !

Mvh Jack

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-06 19:20

Valle wrote:
> Motorola V3 i pink !

Den skodtelefon vil jeg godt advare imod. Min kæreste har haft kæmpe
problemer med den. Noget med, at forbindelsen i det led hvor klappen er
fastgjort, ikke altid virker ordenligt. Jeg har hørt om mange andre der har
haft disse problemer, så det er vist en kontruktionsfejl. Ved ikke om den
efterhånden er blevet afhjulpet.

MVH Peter

Fra : Peter SD.

Dato : 05-11-06 19:45

Hej.

Det er klart at dårlige forbindelser over tid, er prisen for bevægelige
dele, uanset om vi taler om en mobiltelefon eller en industri-robot......
Specielt er det selvfølgelig et problem der hvor forbindelserne skal bukkes
(eller drejes) over en meget lille diameter.....

--
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-06 23:08

Peter SD. wrote:
> Det er klart at dårlige forbindelser over tid, er prisen for
> bevægelige dele

Jeps, 14 dage helt nøjagtigt.

Fra : Peter SD.

Dato : 05-11-06 11:10

Hej.

Som udgangspunkt NOKIA....
NOKIA´s målgruppe er piger i alderen 13 - >

Eks.:
6111 i "Frosty pink" (Skydeklap)
7370

Du kan eks. selv finde flere på:
http://www.mobilpriser.dk/

--
Peter

Fra : Søren Nielsen

Dato : 05-11-06 16:21

Peter SD. wrote:
> Hej.
>
> Som udgangspunkt NOKIA....
> NOKIA´s målgruppe er piger i alderen 13 - >

What....?!

Søren

Fra : Peter SD.

Dato : 05-11-06 16:46

Hej.

> What....?!

*LOL*

- kun piger på 13 år og op gidder at have en Nokia (ja og så tøsedrenge)

Hahaha.......

Men det er nu ikke løgn at Nokia sælger overordenligt godt i den gruppe.....
- sikkert noget med at når den populære gruppe i skolen/klassen har
Nokia´er, så vil de andre ikke stå udenfor....
Det er jo absolut ikke noget med at Nokia er bedre, eller mere
brugervenlige..... og hvad mon det så er ??

--
Peter

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-11-06 16:57

Peter SD. laid this down on his screen :
> og hvad mon det så er ??

Markedsføring

"Advertising is the art of convincing people to spend money they don't
have for something they don't need." - Will Rogers

Fra : Peter SD.

Dato : 05-11-06 18:19

Hej.

> Markedsføring

Markedsføring og gruppepres osv osv.....
Men faktum er at der sidder en Nokia for enden af tommelfingeren på de
fleste piger....
- så skal man have en telefon til en pige, så er Nokia nok et godt sted at
kikke.....

--
Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 08-11-06 00:58

Peter SD. wrote:

> Det er jo absolut ikke noget med at Nokia er bedre, eller mere
> brugervenlige..... og hvad mon det så er ??

Den her er da meget "sød" :)
http://www.nokia.dk/phones/7373/

Powder Pink ....

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Jan A.

Dato : 05-11-06 13:18

anders skrev:

> Hvis man skal købe en mobiltelefon til en pige, der ønsker sig en "sød"
> telefon med klap og kamera, hvilke kunne i så anbefale?

En mulighed kunne være SonyEricsson Z610, så absolut en "tøsemobil"

Jan

Fra : Henrik

Dato : 05-11-06 17:12

On 2006-11-05 10:02:51 +0100, "anders" <junk@xotminusdette.dk> said:

> [...]
>
> Hvis man skal købe en mobiltelefon til en pige, der ønsker sig en "sød"
> telefon med klap og kamera, hvilke kunne i så anbefale?

Motorla V3i D&G!!!!!! Absolut tøsetelefonen over dem alle...

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 05-11-06 20:31

Samsing D600, har s¨gar også mp3 afspiller.

Motorola skal du holde dig fra....

Fra : Nicolai

Dato : 05-11-06 20:50

"Andseman (6400)" <anders(punktum)forst@stofanet(punktum)dk> skrev i en
meddelelse news:454e3c0d$0$4161$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Samsing D600, har s¨gar også mp3 afspiller.
>
> Motorola skal du holde dig fra....

Hvis jeg antager at du mener Samsung, så er det da ikke en "sød" mobil. Den
har heller ikke en klap. Har du stadig ikke lært at læse de indlæg du
besvarer eller ynder du bare at snakke sort.

Nicolai

Fra : Peter SD.

Dato : 06-11-06 18:56

*LOL*

--
Peter

Fra : Henrik

Dato : 06-11-06 20:53

On 2006-11-05 20:30:52 +0100, "Andseman \(6400\)"
<anders(punktum)forst@stofanet(punktum)dk> said:

> Samsing D600, har s¨gar også mp3 afspiller.
>
> Motorola skal du holde dig fra....

Tsk Tsk det har V3i også?????? Min gamle SE K700 havde det også, så det
er der intet nyt i.

Fra : Peter SD.

Dato : 06-11-06 21:40

Hej.

> så det er der intet nyt i.

Nu er det Anders/Sønderbronx/A-6400/Andseman whatever du taler til, og for
ham er det nyt med MP3, han er nu heller ikke "den hurtigste knallert på
havnen".....

--
Peter

Fra : Jesper Hansen

Dato : 07-11-06 16:08

"Peter SD." <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ham er det nyt med MP3, han er nu heller ikke "den hurtigste knallert på

*LOL*

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-11-06 16:46

Peter SD. skrev:

> Nu er det Anders/Sønderbronx/A-6400/Andseman whatever du taler til,
> og for ham er det nyt med MP3, han er nu heller ikke "den hurtigste
> knallert på havnen".....

Hvorfor skal du altid svine ham til?
Hans

Fra : Jesper Hansen

Dato : 07-11-06 17:10

> Hvorfor skal du altid svine ham til?
> --
Den kan jeg svare på.

Fordi han altid svare i øst og vest. Og som regel ikke har læst de indlæg
han svare på.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Peter SD.

Dato : 07-11-06 18:12

Hej.

> Den kan jeg svare på.

Tak.....

Jeg kan iøvrigt tilføje at man skal kende denne gruppe ualmindeligt dårligt,
hvis ikke man ved hvorfor at vi er et par stykker der reagere hvergang
Anders svare mystisk på et spørgsmål.....
- bemærk iøvrigt at han en sjælden gang rammer over 50% rigtigt med sit
svar, og i de tilfælde er jeg ikke inde og rette ham.....

At jeg går ind og retter ham ved de grove fejl, er udelukkende ment som en
"service" til de personer der faktisk IKKE kender gruppen på forhånd.....

--
Peter

Fra : Jesper Hansen

Dato : 07-11-06 20:34

> [...]
>
> At jeg går ind og retter ham ved de grove fejl, er udelukkende ment som en
> "service" til de personer der faktisk IKKE kender gruppen på

Enig, så enig.

Godt at der findes nogen som dig, for jeg er bare træt af ham *S*

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 08-11-06 00:57

anders wrote:

> Hvis man skal købe en mobiltelefon til en pige, der ønsker sig en
> "sød" telefon med klap og kamera, hvilke kunne i så anbefale?

Nokias 5140i - den kan holde til at blive kylet efter ex'en ....

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 08-11-06 12:02

Peter Lykkegaard wrote:

> Nokias 5140i - den kan holde til at blive kylet efter ex'en ....

Nåh spøg til side - Nokia 7390
http://www.nokia.dk/campaign/experience_lamour/

- Peter

--