Hvilken arbejdstelefon skal man vælge...
Fra : Magnus

Dato : 04-11-06 15:17

Hvad skal man vælge af telefon når man skal have en ny arbejdstelefon når
det eneste den skal kunne gøre er at ringe, sms og være solid da jeg er
håndværker og derfor skal kunne tåle disse "hårde" omgivelser.

Nogle gode bud?

/Magnus

Fra : Peter SD.

Dato : 04-11-06 16:08

Hej.

Eks.:
Siemens M65 eller Nokia 5140i
Jeg har selv Siemens´en og konen har Nokia´en...
og de fungere fint begge to......

--
Peter

Fra : Anders

Dato : 11-11-06 15:46

"Peter SD." <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Eks.:
> Siemens M65 eller Nokia 5140i
> Jeg har selv Siemens´en og konen har Nokia´en...
> og de fungere fint begge to......

Jeg har lige fået en N5140i som arbejdstelefon og jeg er allerede træt af
piletasterne og de blå menutaster. De er sgu for små og sidder dårligt (og
jeg har faktisk små forholdsvis tynde fingre...)

- Anders

Fra : Peter SD.

Dato : 12-11-06 11:00

Hej.

Jeg tror at det er en vanesag, som så meget andet....
Jeg er heller ikke glad for at lege med Nokia´en, men konen syntes den er
udemærket....

Jeg er til gengæld meget tilfreds med min Siemens M65, den fungere bare
fint......

--
Peter

Fra : KE Kofod / OZ1BIN

Dato : 04-11-06 16:58

Magnus skrev:
> [...]
> det eneste den skal kunne gøre er at ringe, sms og være solid da jeg er
> håndværker og derfor skal kunne tåle disse "hårde" omgivelser.

Find du en god gammel NOKIA 3330 - 3510i, det var den gang NOKIA kunne
lave telefoner.
Dem kan du finde til små penge.
Mvh. KE Kofod.

Fra : Max

Dato : 04-11-06 17:12

Hej Magnus

> jeg er håndværker og derfor skal kunne tåle disse "hårde" omgivelser.
>
> Nogle gode bud?

En gammel Nokia 6310i, den er der faktisk en del forhandlere der
er kede af at de ikke kan levere mere.

--
Mvh Max