Nokia 6230i og Jabra JX10
Fra : Claus

Dato : 04-11-06 10:18

Hej alle.

Jeg har Nokia 6230i og Jabra JX10 som jeg prøver at få til at tale sammen.

Jeg gør nøjagtigt som der står i manualen, men det virker kun 1 gang ud
af 3 (i gennemsnit).

Findes der en fremgangsmåde der virker hver gang?

Claus

Fra : Claus

Dato : 04-11-06 10:30

Claus wrote:
> [...]
> af 3 (i gennemsnit).
>
> Findes der en fremgangsmåde der virker hver gang?

Så nu virker det endelig hver gang, forhåbentlig.
Men der er stadig ikke lyd, selv om jeg skruer op og ned på headsettet?

Hmm, er der gode ideer her i gruppen?

Claus

Fra : Rasmus O.

Dato : 04-11-06 10:46

> Så nu virker det endelig hver gang, forhåbentlig.
> Men der er stadig ikke lyd, selv om jeg skruer op og ned på headsettet?
>
> Hmm, er der gode ideer her i gruppen?

Hej Claus,
Hvilken softwareversion er der i din telefon??
Mener helt bestemt den skal være større end 3.62 for at være helt sikker på
Bluetooth virker korrekt.
(kan udlæses ved at taste: *#0000#) Ellers kan du forsøge at få den
opdateres.

Venlig hilsen
Rasmus O.

Fra : Claus

Dato : 04-11-06 14:35

Rasmus O. wrote:

> [...]
> Bluetooth virker korrekt.
> (kan udlæses ved at taste: *#0000#) Ellers kan du forsøge at få den

Tak skal du have.

Der står bl.a. følgende:
Nokia 6230i
V 03.40

Hvor får man den opdateret?
Hvad koster det?

Claus

Fra : Claus

Dato : 06-11-06 14:55

Claus wrote:

> Tak skal du have.
>
> Der står bl.a. følgende:
> Nokia 6230i
> V 03.40
>
> Hvor får man den opdateret?
> Hvad koster det?
>
> Claus

Jeg har været i en TDC-butik og fået oplyst at Nokia'en skal indleveres,
vente 8-10 dage og få den retur med softwaren opdateret.

Kan man virkelig ikke gøre det selv via nettet?
Jeg fik den da unlocked via nettet.

Claus

Fra : Claus

Dato : 07-11-06 16:01

Claus wrote:

> [...]
> vente 8-10 dage og få den retur med softwaren opdateret.
>
> Kan man virkelig ikke gøre det selv via nettet?

Jeg har i dag fået den opdateret med den nyeste software version 3.88.

Men problemerne er de samme: Nokia'en fanger Jabra JX-10 og viser det
korrekt på displayet. Men når jeg modtager eller vil foretage opkald,
siger det blot "bluup" i headsettet - ingen lyd hverken fra
mobiltelefonen eller headsettet.

Hvad skal jeg gøre?

Claus

Fra : Claus

Dato : 08-11-06 21:32

Claus wrote:
> [...]
> af 3 (i gennemsnit).
>
> Findes der en fremgangsmåde der virker hver gang?

Ha, Jabra'en var defekt.
Har fået en ny der virker perfekt. Kan anbefales.

Derimod kan jeg ikke anbefale den elendige kundeservice hos Jabra.

Man ringer og får en venlig mandestemme der siger: "Deres opkald betyder
noget for os." Derefter kan man kun vælge mellem kundeservice på
engelsk, fransk og tysk. IKKE DANSK. Elendig kundeservice.

Hvis du er i tvivl, skulle du prøve. 7025 2272

Claus