SonyEricsson K750i Vs. K610i
Fra : Søren Blom

Dato : 03-11-06 15:04

Håber at nogen kan give mig et prej til hvad jeg skal gøre, for jeg kan ikke
beslutte mig og min bedre halvdel siger jeg er skør, ingen kommentar anden
diskussion nemlig

Til sagens kærene, jeg har en Sonyericsson K750i som jeg egentlig er glad
for, udover at jeg naturligvis ringer i den bliver der sendt en del smser,
kamera bliver brugt lidt og så nyder jeg at have noget musik på
hukommelseskortet, så jeg kan høre musik når jeg køre med tog osv. egentlig
er jeg godt tilfreds med telefonen, men så gik det gik galt og jeg har købt
en SonyEricsson K610i som jeg ikke kan beslutte mig for om den skal tages i
brug eller ryge retur.
Den eneste virkelig forskel på telefonen (udover at K610i også kan bruge
UMTS) er at K610i ikke har radio som jeg alligevel aldrig bruger (da det er
mere skrat end radio) og det er en anden type hukommelsekort jeg skal købe
til K610i, så lige nu står jeg og valker, for vælger jeg at tage K610i i
brug, så er det nærmest kun for at få noget nyt legetøj (lidt dumt egentlig)

Så er der nogen der kan komme med hvorfor jeg skal beholde den ene fremfor
den anden.

Det er vigtigt at jeg kan sykronicere Outlook2003 adressekartotek samt
kalender med K610i, ellers har telefonen ingen interesse.
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 03-11-06 19:28

Søren Blom wrote:
> [...]
>
> Det er vigtigt at jeg kan sykronicere Outlook2003 adressekartotek samt
> kalender med K610i, ellers har telefonen ingen interesse.
En lille bemærkning ang. radio, så har jeg benyttet og stadig benytter
radio i både k750i og w810i og det har funket helt fint. P3 i storkbh
uden de store udsving.