nny SW på nokia 6280
Fra : Claus

Dato : 02-11-06 18:26

Kan man selv ligge ny SW ind på sin Nokia 6280 ??

og hvor kan man evt hente den

Claus

Fra : Peter Rongsted

Dato : 02-11-06 18:47

On Thu, 2 Nov 2006 18:26:13 +0100, "Claus" <claus@nespej.dk> wrote:

>Kan man selv ligge ny SW ind på sin Nokia 6280 ??

Nej

Fra : Paw

Dato : 26-11-06 07:46

On 2 Nov., 18:46, Peter Rongsted <null...@rongsted.dk> wrote:
> [...]

Hvad gør man så?

Fra : Peter Rongsted

Dato : 26-11-06 13:20

On 25 Nov 2006 22:45:47 -0800, "Paw" <PawJLarsen@gmail.com> wrote:

>Hvad gør man så?

Indlevere mobilen til den forhandler hvor man købte den. Eller det
nærmeste autoriserede værksted.

Bare lige for at være på den sikre side. Det gælder kun for firmware
til telefonen. Spil og andre programmer kan man godt selv lægge ned på
telefonen.

Peter

Fra : Paw

Dato : 27-11-06 16:04

On 26 Nov., 13:20, Peter Rongsted <null...@rongsted.dk> wrote:

> [...]
>
> Bare lige for at være på den sikre side. Det gælder kun for firmware
> til telefonen. Spil og andre programmer kan man godt selv lægge ned på

Hvad hedder den nyeste version? Kan man se på telefonen hvilke version
telefon det er. Jeg har gået at vide at der findes forskellige version
af telefonen.

Fra : Oddbjørn Hansen

Dato : 29-11-06 10:01

*#0000#

Min 6280 ble oppgradert i sommer til versjon 3.81

--
Oddbjørn

Fra : Paw

Dato : 29-11-06 15:09

On 29 Nov., 10:00, Oddbjørn Hansen <heimdal200599-n...@yahoo.no>
wrote:

> Min 6280 ble oppgradert i sommer til versjon 3.81
>
> --
> Oddbjørn

Til orientering så hedder den nyeste version 5.92 og er fra 3.
Dato 07-09-06
Jeg har lige fået telefonen opdateret.