ang. se w810i og fotos
Fra : Fam. Fischer

Dato : 02-11-06 10:58

hej ng.

jge har en se w 810 i og når jeg vil flytte fotos over på den fra min pcer
kan jeg ikke finde dem igen - er det forbi tlf ikke kan kende det format ?
så nu sprøger jeg .. skal jeg have et program til omkonvertere den eller
hvad skal jeg gør og have...

venligst fischer

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 02-11-06 11:03

Hvilket format ligger billederne i ?

Fra : Just Me

Dato : 02-11-06 11:07

Nej det burde virke..

Billederne var de i jpg format ?

Fra : Fam. Fischer

Dato : 02-11-06 14:19

jeg synes og have prøvet forskellige formater - men jeg vil prøve igen med
jpg

Fra : Fam. Fischer

Dato : 02-11-06 14:29

nu har jeg prøvet jpg format igen og det virker ikke

Fra : Peter SD.

Dato : 02-11-06 21:14

Hej.

Med hvad, og hvor i din telefon lægger du filerne ??
- de skal sikkert ind i den rigtige mappe i telefonen for at fungere.....

Der er ihvertfald flere ting der skal ligge rigtigt i en K750i/W800i, så det
er nok det samme på en W810i......

På en K750i/W800i hedder mappen på memory-kortet:
Memory Stick\MSSEMC\Media files\image

Og mappen i selve telefonen hedder:
Telefonhukommelse\Billeder

- på samme måde gøres det med lydfiler/ringetoner osv.....
Eneste untagelse er Programmer og spil der skal ind i mappen "Anden", og så
installeres i telefonen derfra via filhåndteringen i telefonen....

Jeg håber det hjalp dig lidt.....

Iøvrigt kan anbefales et program der hedder MyPhoneExplorer, det er "totalt
iorden" til alt sådan noget...
http://www.fjsoft.at/en/

--
Peter

-- Curiosity killed the Cat, but I still want to know how it died ! --

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 02-11-06 14:30

Det kan være billederne skal være i *.jpg formattet.
Min kan ihvertfald sagtens læse dette format.