Hvilket Bluetooth-headset?
Fra : Alex Jensen

Dato : 01-11-06 13:09

Hej NG

Har overvejet at købe et af disse headsets, men er der nogle her der har
nogle erfaringer med nedenstående eller vil foreslå helt andre modeller? Det
skal bruges til en Nokia 6230i.

Jabra BT500
Plantronics Discovery 640

På forhånd tak for input!

AJ

Fra : Petersen_Michael

Dato : 01-11-06 16:49

In news:45488e64$0$20298$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Alex Jensen <jensen@FJERNDETTEalexjensen.dk> Typed:

> [...]
> har nogle erfaringer med nedenstående eller vil foreslå helt andre
> modeller? Det skal bruges til en Nokia 6230i.

Kender ikke ovenstående Jeg har købt mig en Nokia BH 200, og brugder den
sammen med en
Nokia 6021. Det er jeg rigtig glad ved.
BH 200 sider godt på mit øre, sammen med briller..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
Residerende i Nyborg

ved privat post fjern dyret i @dressen