Symbol i display på SE 810i
Fra : Jesper Hansen

Dato : 30-10-06 23:10

Hejsa

På min SE 810i er der helt øverst i venstre hjørne ovenover signalstyrke
viseren et lille underligt symbol - hvad kan det være?

Jesper Hansen

Fra : Jens

Dato : 31-10-06 08:45

> På min SE 810i er der helt øverst i venstre hjørne ovenover signalstyrke
> viseren et lille underligt symbol - hvad kan det være?

Et L, der ligger ned??

I så fald viser det, at dit net giver mulighed for gprs. Er L'et lydt ud,
så er forbindelse etableret.

Jens

Fra : Lars Knudsen

Dato : 31-10-06 10:07

On Mon, 30 Oct 2006 23:09:48 +0100, Jesper Hansen
<spam.not.accepted@gmail.com> wrote:

>På min SE 810i er der helt øverst i venstre hjørne ovenover signalstyrke
>viseren et lille underligt symbol - hvad kan det være?

Den der blå trekant? Det er så vidt jeg ved indikator for at der er
GPRS dækning.

** Lars

Fra : Jesper Hansen

Dato : 31-10-06 15:26

Tak for Jeres svar. Det er sq så lille det tegn at jeg har svært ved at se
om det er det ene eller andet tegn, men det er nok som I siger at der er
gprs dækning. Tak for svarene.

Jesper Hansen