SE K800i memorykort 1 Gb - hvor købes det?
Fra : Stig Holmberg

Dato : 30-10-06 20:36

Nogen der ved hvor man kan købe et 1Gb memorykort der passer til S.E. K800i?

Mvh. Stig

Fra : Carsten H \(4800\)

Dato : 30-10-06 20:48

"Stig Holmberg" <noone@nowhwere.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor man kan købe et 1Gb memorykort der passer til S.E.
> K800i?
>
> Mvh. Stig

Sonofon har det

512 MB 299,-
1 GB 499,-

Carsten

Fra : Stig Holmberg

Dato : 30-10-06 20:54

"Carsten H (4800)" <no@mail.thanks> skrev i en meddelelse

> "Stig Holmberg" <noone@nowhwere.com> skrev i en meddelelse

> Sonofon har det
>
> 512 MB 299,-
> 1 GB 499,-
>
> Carsten
Takker!, har du set det i en konkret butik?, jeg kan nemlig ikke se det på
sonofon.dk

Mvh. Stig

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 30-10-06 22:37

> Takker!, har du set det i en konkret butik?, jeg kan nemlig ikke se det på
> sonofon.dk

Jeg mener de er i alle butikker. De er dog billigere her:

http://www.proshop.dk/productlist.aspx?grpid=28&catid=1&typID=491

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Stig Holmberg

Dato : 30-10-06 22:51

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev i en meddelelse

> Jeg mener de er i alle butikker. De er dog billigere her:

> [...]
Takker for linket, det lader dog til at være svært at finde som lagervare.

Mvh. Stig

Fra : Carsten H \(4800\)

Dato : 30-10-06 23:08

> Takker for linket, det lader dog til at være svært at finde som lagervare.

Det er nemlig lige det!
Der er næsten ingen som har dem på lager, men jeg kan da godt skaffe dig
nogen.

Carsten

Fra : Carsten H \(4800\)

Dato : 30-10-06 23:06

> Takker!, har du set det i en konkret butik?, jeg kan nemlig ikke se det på
> sonofon.dk
>
> Mvh. Stig

I butikken

Fra : JAS

Dato : 30-10-06 23:17

"Stig Holmberg" <noone@nowhwere.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor man kan købe et 1Gb memorykort der passer til S.E.
> K800i?
>
> Mvh. Stig
Ved ikke lige hvor det kan købes, men vil bare spørge hvad du mener om
telefonen, da jeg går og overvejer at købe sådan en.
Har hørt meget negativt om klappen der beskytter kameraet.. hvad er din
oplevelse og anbefaling ???

Jan

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 31-10-06 10:15

"JAS" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> telefonen, da jeg går og overvejer at købe sådan en.
> Har hørt meget negativt om klappen der beskytter kameraet.. hvad er din

Undskyld, jeg lige blander mig *smil*

Det er ganske rigtigt et dårligt design, så klappen går "op og ned" i utide.

Jeg synes, problemet er endnu værre end på min gamle 750'er - hvor klappen
også var gået ned for designerne...

Men alligevel er jeg glad for skiftet. Der er mange gode funktioner, den er
let at bruge og klappen er min eneste større anke over en ellers veldesignet
tlf.

Min største begrundelse for skiftet var det noget bedre kamera, men hen ad
vejen er der andre små og store ting, der "retfærdiggør" skiftet.

PS: Der burde nu medfølge et bedre headset med en så dyr telefon; det kan
ikke koste mange basører for fabrikken...

Finn, Roskilde
nilfri(at)gmail.com

Fra : JAS

Dato : 31-10-06 10:53

">
> [...]
> at det går hen og bliver et dagligt irritationsmoment eller kan man leve
Vil det være et godt skifte at foretage sig - er stadig lidt i tvivl ???

Jan

Fra : Claus Albæk

Dato : 31-10-06 11:09

JAS wrote:

> Vil det være et godt skifte at foretage sig - er stadig lidt i tvivl ???

Ja, den K800i er forbedret på så mange punkter at du hurtigt vil blive
glad for den.

Fra : Carsten H \(4800\)

Dato : 31-10-06 19:48

"nilfri (4000)" <SeSignaturForMailadresse@pq.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ganske rigtigt et dårligt design, så klappen går "op og ned" i
> utide.
>
> Jeg synes, problemet er endnu værre end på min gamle 750'er - hvor klappen
> også var gået ned for designerne...

Jeg har ingen problemer med min, opbevare den i en taske i bæltet.

Carsten

Fra : JAS

Dato : 31-10-06 23:09

> Jeg har ingen problemer med min, opbevare den i en taske i bæltet.

Hvilken taske har du købt og hvor ????

Jan

Fra : Carsten H \(4800\)

Dato : 01-11-06 08:07

> Hvilken taske har du købt og hvor ????
>
> Jan

Jeg har købt sådan en H3 eller H4 (Mål selv) vandret sort læder taske med
klip til at sætte i bæltet i Sonofon butikken, den har en magnet "lås" der
ligger den rigtigt godt og beskyttet, koster 149 kr. du kan også få en Sony
taske i grå nylon til 179,- men jeg kan bedre lide den vandrette læder
taske.

Carsten

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 01-11-06 08:22

Jeg bruger en taske fra Krusell, og den beskytter godt....

Fra : Stig Holmberg

Dato : 04-11-06 13:36

> [...]
> telefonen, da jeg går og overvejer at købe sådan en.
> Har hørt meget negativt om klappen der beskytter kameraet.. hvad er din

Jeg spurgte om memorykortet på vegne af en veninde, så jeg har kun set
mobilen kortvarigt men den virker lækker, der er en del anmeldelser på
nettet hvis du søger.

Mvh. Stig

Fra : Thomas Andersen

Dato : 30-10-06 23:23

http://www.cellshoppen.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=MEMORYSTICKMICRO512
På lager her ;)

Fra : Stig Holmberg

Dato : 04-11-06 13:39

"Thomas Andersen" <ThomasAndersen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.cellshoppen.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=MEMORYSTICKMICRO512
> På lager her ;)

Takker for link, de tager dog det samme for 512mb som andre tager for 1Gb.

Mvh. Stig

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 31-10-06 10:11

"Stig Holmberg" <noone@nowhwere.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor man kan købe et 1Gb memorykort der passer til S.E.
> K800i?
>
> Mvh. Stig

TDC har lige haft dem i deres tilbudsavis, så måske er der nogle at finde i
TDC-butikkerne?

Finn, Roskilde
nilfri(at)gmail.com

der selv jager et sådan kort *smil*

Fra : Klaus og Karin

Dato : 01-11-06 07:46

"Stig Holmberg" <noone@nowhwere.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor man kan købe et 1Gb memorykort der passer til S.E.
> K800i?

Jeg har lige købt 1GB i TDC online butikken til 399 incl. porto. Blev sendt
med det samme

Karin

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 01-11-06 21:23