Gendanne slettede data fra Nokia 6610i ?
Fra : Johnny

Dato : 30-10-06 10:32

Jeg har fået et stort problem.
Ved et uheld er alle data i min kalender i Nokia 6610i blevet slettet, og
det er nærmest en katastrofe for mig.
Alle aftaler, både tidligere og kommende er væk (

Kan man på nogen som helst måde genskabe disse slettede data ?
Jeg tænker på om det er muligt at bruge et program til at genskabe data
ligesom man kan med f.eks. memorykort, USB key osv ?

Jeg har desværre ikke et data-kabel til min tlf så jeg kan prøve, men hvis
det er muligt at gendanne date vil jeg ofre penge på at købe et sådant
kabel.

På forhånd tak for hjælpen...

Mvh
Johnny

Fra : N_B_DK

Dato : 01-11-06 13:30

"Johnny" <jgj@FJERNESedb.dk> wrote in message

> På forhånd tak for hjælpen...

Det kan du desværre ikke, men fremover vil det nok være en god ide at tage
backup jævnligt af din telefon ;) (gør jeg selv da jeg ikke ville byde mig
om at miste det jeg har i min, er en 9500 så der er plads til en del mere
end i de fleste andre telefoner)

--
MVH.
N_B_DK