Firmware til N70
Fra : Kai Hoffmann

Dato : 29-10-06 21:28

Hvor langt er de kkommet med firmware til Nokia N70. Hvor kan jeg se hvad
der er sket med senere versioner af firmware?

Kai

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 30-10-06 19:40

"Kai Hoffmann" <findes ikke@acrylbamse.dk> wrote in message
> Hvor langt er de kkommet med firmware til Nokia N70. Hvor kan jeg se hvad
> der er sket med senere versioner af firmware?
>
> Kai

hejsa
gå ind på nokias hjemmeside der kan du nu dl software som kan oploade sidste
nye firmware har via kabel og selv v.5.0616.2.0.3 som er fra d.24.4.2006
mvh Morten

Fra : Nicolai

Dato : 01-11-06 18:27

> hejsa
> gå ind på nokias hjemmeside der kan du nu dl software som kan oploade
> sidste nye firmware har via kabel og selv v.5.0616.2.0.3 som er fra
> d.24.4.2006

Står der noget om forbedringer? Hastighed? :)

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 03-11-06 12:45

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message

> Står der noget om forbedringer? Hastighed? :)

ikke så hvidt jeg kan huske men den er blevet pænt hurtig til at tage
billeder på bagkamera og i selve menuen ellers kan jeg ikke se forskel.

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 07-11-06 21:08

Davs

> gå ind på nokias hjemmeside der kan du nu dl software som kan oploade
> sidste nye firmware har via kabel og selv v.5.0616.2.0.3 som er fra
> d.24.4.2006

Må nok indrømme, jeg har problemer med at find det. Har du et hint?

Kai