længden af videoklip i SE K750i
Fra : Søren Blom

Dato : 27-10-06 17:09

Har en SE K750i telefon som jeg gerne vil lave nogen videoklip med, kan det
virkelig passe, at man ikke kan lave et videoklip der er længere end 10
sekunder?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 27-10-06 17:12

Søren Blom wrote:
> Har en SE K750i telefon som jeg gerne vil lave nogen videoklip med, kan det
> virkelig passe, at man ikke kan lave et videoklip der er længere end 10
> sekunder?

Nej. Jeg mener man bare skal vælge et andet format at gemme i, så bliver
den ved indtil der ikke er mere plads.

Den er sat til mms format som standard. (mener jeg det er)

Fra : Søren Blom

Dato : 27-10-06 17:48

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev
> Nej. Jeg mener man bare skal vælge et andet format at gemme i, så bliver
> den ved indtil der ikke er mere plads.
>
> Den er sat til mms format som standard. (mener jeg det er)

Tak, det var sku kvik svaret og lige det der skulle til.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-10-06 17:52

Søren Blom skrev:

> Har en SE K750i telefon som jeg gerne vil lave nogen videoklip med, kan det
> virkelig passe, at man ikke kan lave et videoklip der er længere end 10
> sekunder?

På min K700 kan jeg vælge videolængde (begrænset eller
ubegrænset) i den menu der ligger under "Mere" når videoen er
aktiv. Kan man ikke det på 750'eren?

--
Bertel