iPAQ HW6915 og Bluetooth headset?
Fra : varm.hund@gmail.com

Dato : 24-10-06 12:02

Hej,

Jeg har nys erhvervet mig en HW6915 og havde håbet at kunne bruge mit
i.TECH Clip II bluetooth headset med den. Men WM5's bluetooth manager
fortæller mig at den ikke kan finde nogle services på headsettet..
Den finder altså headsettet og udveksler også passkey og det hele,
men kan altså ikke finde headset/handsfree profilen selvom i.TECH's
manual hævder at de understøtter denne profil.

Jeg har prøvet det samme med en kollega's Jabra JX10, men den kan
WM5's bluetooth manager slet ikke se selvom den er søgbar.. :( Kan det
virkelig være rigtigt? I Jabra's compatability guide fremgår det at
JX10 er kompatibel men HW6515. Er HW6515 og HW6915 meget forskellige
mht. bluetooth stak?

Nå, min plan er nu at købe et nyt bluetooth headset til min HW6915.
Men hvad skal jeg købe? Jeg vil gerne være rimelig sikker på at det
duer med HW6915 inden jeg køber!

Håber at nogen her har lidt erfaring med disse apparater..

mvh,
Niels

Fra : -= JF =- priv

Dato : 24-10-06 20:35

varm.hund@gmail.com (varm.hund@gmail.com) kradsede følgende besked i
<1161687703.287433.142690@k70g2000cwa.googlegroups.com>

> Håber at nogen her har lidt erfaring med disse apparater..

Har selv for nyligt fået samme pda, og kan godt nikke genkendende til at den
er lidt sart mht. hvilke BT-enheder den vil parre sig med.

Jeg bruger mit 3-4 år gamle Nokia headset, og det fungerer helt perfekt...
Kan ikke huske dets præcise navn, men hedder noget med "3", og er et lille
buttet headset.
Til gengæld oplever jeg en del ekko på et Ericsson headset af samme alder.

I bilen havde jeg et Nokia HDW-1 bluetooth installation. HP'en kunne godt
finde sættet men kunne ikke bruge dets services.
Nu har jeg skiftet bilinstallationen til et HDW-7, og det fungerer for så
vidt fint, men folk klager over at der er en del ekko når jeg taler med
dem...

--
Mvh. John

Fra : Bent

Dato : 26-10-06 22:46

Jeg har en Jabra 400 til min HP hw6515 og det virket helt 100%, til
6515 kan jeg kun anbefale den, men jeg ved ikke hvad den siger til
6915.
Jeg havde også problemer med at finde et der virkede, men TDC Horsens
var meget behjælpelig med at finde det produkt som passer til min
6515.
God jagt.

Hilsen
Bent

Fra : Niels

Dato : 27-10-06 11:59

Tak til dem der har svaret!

Nyeste update er at jeg har fået det til at virke med mit nuværende
headset (iTECH Clip II). Først prøvede jeg som nævnt med en
kollega's Jabra JX10. Det virkede først slet ikke, i andet forsøg
kunne de se hinanden, men de udvekslede ikke passkey, og kunne ikke
connecte. Så prøvede jeg med kollegaens gamle Sony Ericsson headset,
og det virkede fint! Da jeg så kom hjem skulle jeg lige prøve en
sidste gang med iTECH'en -- og så virkede det minsandten!

Jeg ANER ikke hvad der har fået det til at virke. Oh well, det er vist
vilkårene i bluetooth verdenen. Det driller altid en lille smule til
at starte med.

mvh,
Niels