MP3 fil til 6230i kan ikke lykkedes :-( HJ~
Fra : Photoplay

Dato : 23-10-06 19:25

Hej gruppe,

Er der nogle som kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan afspille en
..mp3 fil som jeg har fået af en bekendt?? Filen er hentet fra hans
telefon via IR til min com og derefter sendt til min 6230i - men
hverken min telefon eller windows media player kan afspille formatet.

Har selvfølgelig googlet en del og har fundet ud af at de køre et
format/codec som hedder AAC..... men for mig virker det som om at selve
..mp3 filen er beskytte(låst)

Nu kommer mit spørgsmål så : hvordan konvertere jeg filen til en som
ikke er låst eller kan jeg modificere filen så beskyttelsen bliver
fjernet ??

På forhånd tak ...... en noget frustreret nokia bruger ))

/PP

Fra : Mikael Schøler

Dato : 23-10-06 21:20

Photoplay wrote:
> [...]
> fjernet ??
>
> På forhånd tak ...... en noget frustreret nokia bruger ))

hvis han har købt filen et sted fra, så er min formodning at der er
kopibeskyttelse på den.

hvordan den låses op, aaaner jeg ikke.