Nokia 9300 og MS Exchange server
Fra : Ole Nielsen

Dato : 22-10-06 21:05

Er det muligt at synkroniserer op mod en exchange server via GPRS.

Hvis det er muligt hvordan installeres det?

Ole

Fra : Jesper

Dato : 22-10-06 23:51

On Sun, 22 Oct 2006 22:05:23 +0200, Ole Nielsen wrote:

> Er det muligt at synkroniserer op mod en exchange server via GPRS.
>
> Hvis det er muligt hvordan installeres det?
>
> Ole

Jeg kan ikke sige dig specifikt hvordan det gøres, men jeg ved at det er
muligt. Med hensyn til ren E-mail, så skal du blot lave en IMAP-konto
på serveren... så kan 9300'eren uden videre connecte til den som enhver
anden E-mail klient.

Er du ude efter en mere komplet mobil synkronisering med
kryptering på mailen samt kalender, kontakter og hele pivtøjet, så skal
der anskaffes lidt ekstra software. F.eks. dette her...

http://europe.nokia.com/A4156037

Fra : BJ

Dato : 23-10-06 00:29

"Jesper" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> kryptering på mailen samt kalender, kontakter og hele pivtøjet, så skal
> der anskaffes lidt ekstra software. F.eks. dette her...

Lyder smart, men er desværre (også) i abonnementsform.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 24-10-06 15:33

"Ole Nielsen" <karen-oleFJERNDETTE@mail.dk> wrote in message
> Er det muligt at synkroniserer op mod en exchange server via GPRS.
>
> Hvis det er muligt hvordan installeres det?
>
> Ole

http://www.dataviz.com/products/roadsync/series80/index.html

Der er mulighed for at downloade en trial version som fungerer x antal
gange.

Det er selvfølgelig en forudsætning at Exchange serveren er konfigureret til
at tillade Active Sync.