TDC taletid???
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 22-10-06 15:00

Hej, jeg har 466 Krs taletid hos TDC, de render ud i
december engang.

Det er ikke sikkert jeg kan nå at snakke dem op,
derfor dette spørgsmål....

Hvis jeg køber yderligere 50 eller 100 krs taletid og sætter ind,
skubber jeg så datoen? Og i givet fald, hvor meget?

Mvh Henrik

Fra : www.netink.dk

Dato : 22-10-06 15:07

Hesja

>Hvis jeg køber yderligere 50 eller 100 krs taletid og sætter ind,
>skubber jeg så datoen? Og i givet fald, hvor meget?

I følge TDC; 360 dage
https://sslfsrv01.teledanmark.dk/VicTid/mobiltid.do

--

Lars Engelhardt
www.netink.dk

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 22-10-06 16:47

"www.netink.dk" <infoFJERN@netinkFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Hesja

> I følge TDC; 360 dage
> https://sslfsrv01.teledanmark.dk/VicTid/mobiltid.do
>
> --
>
> Lars Engelhardt
> www.netink.dk

Det kan forstås på flere måder,
kan ikke se at der står nogen steder at det gælder for HELE saldoen...

Henrik

Fra : Kristian Damgaard

Dato : 22-10-06 15:06

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis jeg køber yderligere 50 eller 100 krs taletid og sætter ind,
> skubber jeg så datoen? Og i givet fald, hvor meget?

Hvor mange gange har du tanket op få at nå det resultat???

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 22-10-06 16:40

> Hvor mange gange har du tanket op få at nå det resultat???

To gange mener jeg.

Så har jeg snakket lidt og så glemt telefonen, så står jeg og skal snakke en
masse
ellers ryger pengene til ingenting...

Med andre ord, direkte ned i TDC's kasse, vil jo gerne ha noget for dem...

Henrik

Fra : KsNa

Dato : 23-10-06 17:57

> [...]
> ellers ryger pengene til ingenting...
>
> Med andre ord, direkte ned i TDC's kasse, vil jo gerne ha noget for dem...

Du kan da få pengene tilbage, spørg i TDCbutiken hvordan.

Mvh
Kim

Fra : Jean

Dato : 22-10-06 15:53

Henrik skrev:
> Det er ikke sikkert jeg kan nå at snakke dem op,
> derfor dette spørgsmål....

> Hvis jeg køber yderligere 50 eller 100 krs taletid og sætter ind,
> skubber jeg så datoen? Og i givet fald, hvor meget?

Ja, alle dine 466 kroner + de 50 kr. du fx sætter ind, vil være gyldige i
endnu 360 dage, fra datoen hvor du sætter dem ind.

Du kan tilmelde dig på www.mixit.dk og få en væsentligt billigere minutpris.

Fra 2,60 kr. til bare 80 øre. Systemet er det samme, du tanker bare op med
dankort, og kan gøre det når du vil.

Mvh Jean.

Fra : Jean

Dato : 22-10-06 16:14

Henrik skrev:
"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg har 466 Krs taletid hos TDC, de render ud i
> december engang.

Du kan ligeledes trykke *101# (ring op) så kommer præcis saldo, samt
udløbsdato. Servicen er selvfølgelig gratis.

Mvh Jean.