Wayfinder.
Fra : BJ

Dato : 20-10-06 11:29

Koster det datatrafik at benytte dette navigationsprogram eller ligger det
på telefonens hukommelseskort?

http://www.wayfinder.com/products/wayfinder_navigator.en.php?link_id=submenu_static

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 20-10-06 17:28

> Koster det datatrafik at benytte dette navigationsprogram eller ligger det
> på telefonens hukommelseskort?
>
> http://www.wayfinder.com/products/wayfinder_navigator.en.php?link_id=submenu_static

Det koster trafik, da den henter data fra serveren - men mener at man på
nogle telefoner kan downloade kort til telefonen. Man kan dog ikke på min
(SE K750i). Den skal dog hente data ved hver ruteberegning, så vidt jeg ved.

--
MVH Thomas
http://www.lalala.dk/gratisfilm.phtml - Lej GRATIS DVD film!

Fra : Pistolprinsen

Dato : 22-10-06 14:46

Har det på min SE K750i, hvor programmet henter datatrafik efterhånden som
du kører ud af det kortudsnit, som p.t. ligger i telefonen (godt, jeg har
betalt mobil-telefon fra min arbejdsgiver

Ellers et ganske godt program, som jeg har kørende med min BT GPS.
Meeeen, om et par måneder, står den på Nokia N95, og så er det hele
indbygget - både kort og GPS

mvh.,

Pistolprinsen

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 22-10-06 16:50

"Pistolprinsen" <IngenSp@m.Tak> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ellers et ganske godt program, som jeg har kørende med min BT GPS.
> Meeeen, om et par måneder, står den på Nokia N95, og så er det hele

Lad os nu se, venter også på N95, og når Nokia siger Q1, men de mener (siger
erfaringen)
Q 2 eller Q 3...

Dvs, sommerferien næste år hvis den kikser som det plejer for Nokia...

Henrik