Parallelimport er det lovligt??
Fra : Simon Demuth

Dato : 20-10-06 09:20

Hej
Som jeg har skrevet i et indlæg længere nede har jeg været inde på SE´s
hjemmeside og opdateret min k750i til nyeste firmware, men opdager så at
min danske menu er forsvundet og kan kun vælge engelsk !! Jeg har lige læst
lidt om problemet og tror muligvis at jeg har fået udleveret en
parallelimporteret mobil, da manualen heller ikke er på dansk. ? er om jeg
har ret til at gå ned i butikken og kræve en anden da den ikke er mange mdr
gammel og der ikke har stået noget nogle steder på deres hjemmeside om at
det var parallelimporteret mobiler de solgte.
MVH Simon

Fra : Andseman - 6400

Dato : 20-10-06 10:25

Hvorffor har du opgraderet den ?

Hvis din mobil er købt i en netbutik, så er den med 99% sansynlighed
parallel importeret.

Du kan jo prøve at kontakte butikken, og få dem til at geninstallere den
danske menu i den igen...

Og så må du betale dig fra det, hvis de kræver penge for det.

Og så lære af sine fejl !

/A

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-10-06 00:09

Andseman - 6400 pretended :
> Hvis din mobil er købt i en netbutik, så er den med 99% sansynlighed parallel
> importeret.

Hvor har du fået den ide fra ?

"I read biographies of the greats, and they were so messed up that I
thought I'd better mess myself up. But I couldn't. I'm too small." -
Winona Ryder