K800i og MyPhoneExplorer??
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 19-10-06 20:23

Virker K800i og MyPhoneExplorer sammen?

Kan ikke se en liste med kompatible telefoner nogen steder...

Henrik

Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-10-06 20:35

Henrik (Silkeborg) wrote:
> Virker K800i og MyPhoneExplorer sammen?
>
> Kan ikke se en liste med kompatible telefoner nogen steder...
>
> Henrik

prøv?

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 20-10-06 13:32

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> prøv?

Nu spørger jeg lige som for at finde ud om det er DEN telefon jeg skal købe,
og jeg kan jo først PRØVE NÅR den ER købt....

Henrik

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-10-06 21:17

Henrik (Silkeborg) wrote:
> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nu spørger jeg lige som for at finde ud om det er DEN telefon jeg skal købe,
> og jeg kan jo først PRØVE NÅR den ER købt....
>
> Henrik

Ah men det nævner du jo ikke :)

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 21-10-06 13:10

> [...]
Ah men det nævner du jo ikke :)

Næe, men HAVDE jeg alklerede en K800i, havde jeg jo bare prøvet om det duede

Henrik

Fra : KE Kofod / OZ1BIN

Dato : 19-10-06 21:52

Henrik (Silkeborg) skrev:
> Virker K800i og MyPhoneExplorer sammen?
>
> Kan ikke se en liste med kompatible telefoner nogen steder...
>
> Henrik

Hej, jeg kører med MPX her på en SE-K800i.
Jo det virker.
Men jeg mangler at kunne udskrive en kalender.
Mvh. KE Kofod.

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 20-10-06 13:33

"KE Kofod / OZ1BIN" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i en meddelelse

> Hej, jeg kører med MPX her på en SE-K800i.
> Jo det virker.
> Men jeg mangler at kunne udskrive en kalender.
> Mvh. KE Kofod.

Takker for info, hvilken version MPX kører du?
Nogen problemer?

Henrik

Fra : KE Kofod / OZ1BIN

Dato : 20-10-06 22:22

Henrik (Silkeborg) skrev:
> "KE Kofod / OZ1BIN" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i en meddelelse

> Takker for info, hvilken version MPX kører du?
> Nogen problemer?
>
> Henrik

Hej Henrik.
Jeg kører med version 1.4.5.
Nej, jeg har ingen problemer, dog mangler jeg meget i sådanne et godt
program at jeg kan feks. udskrive min kalender.
Mvh. KE Kofod.