email til mobil
Fra : Erik D

Dato : 18-10-06 03:11

Hej.

Hvis nu min kammerat som er i Australien, logger ind på sin Webmail
og vil sende en besked til min mobil (CBB) - hvilken adresse skal han
så sende mailen til, lad os sige mit nummer er XXXXXX ?

Hvis jeg havde haft sonofon abonnement havde det f.eks været
XXXXXX@note.sonofon.dk

Erik

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 18-10-06 06:35

Hejsa.
Skal ikke helt gøre mig klog på den fremgangsmetode du beskriver, men hvis
din Mobilos ellers kan det, så har du jo også mulighed for at sætte den op
til at sende/modtage mails lige som når du bruger Computeren´s Outlook
Express til at læse mail og sende mail. ???

Men som sagt det kræver din telefon kan bruges til det ?

Tjek evt. i manualen ellers fortæl hvilken Mobilos det drejer sig om, nogen
vil helt sikkert vide det her i gruppen.

Hilsen
Lars

PS: Bruger selv den metode.

Fra : J.K.Arning

Dato : 18-10-06 08:10

On 17 Oct 2006 19:11:15 -0700, Erik D wrote:

> [...]
> så sende mailen til, lad os sige mit nummer er XXXXXX ?
>
> Hvis jeg havde haft sonofon abonnement havde det f.eks været

Der er mig bekendt ikke nogle selskaber tilbage der tillader det. Folk fik
øget interesse for at sende sms`er da de lukkede for det og flere sms`er
betyder flere penge.

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: & mig ubekendte personer bedes undlade
at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner er

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 18-10-06 11:01

"J.K.Arning" <spam@arning.dk> skrev i en meddelelse

> Der er mig bekendt ikke nogle selskaber tilbage der tillader det. Folk fik
> øget interesse for at sende sms`er da de lukkede for det og flere sms`er
> betyder flere penge.

Det giver også nogle gevaldige spam-problemer såfremt det var tilladt, det
skal man også lige huske at tænke på

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email

Fra : Erik D

Dato : 19-10-06 20:15

Ok, jeg har forstået, at der er lukket for det varme vand. Ærgerligt,
for det var ellers smart og underligt nok gratis.