N 9300i og sms i tekstform?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 16-10-06 19:22

Hej , jeg er parat til at bestikke folk der kan give mig et brugbart svar på
om hvordan man får alle ens sms'er fra en Nokia 9300i og over på sin PC i
tekstform,
det er skide nemt når det er en SE, eller en Samsung men straks værre når
det er en Nokia.

Nogen der ved noget brugbart?

Henrik

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 16-10-06 19:23

P.S. Når jeg siger tekstfomt mener jeg i en xxx.txt fil eller tilsvarende...

Mvh Henrik

Fra : Martin Kragelund

Dato : 16-10-06 20:21

Hejsa
Jeg bruger oxygen phone manager til min nokia 6230. Oxygen kan gemme i
en del forskellige formater, jeg mener at txt er et af dem - jeg bruger
dog selv mest html eller cvs

mvh
krage

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 17-10-06 04:34

Har prøvet Oxygen, men det vil ikke...

9300i er noget forskellig fra 6230, 9300i kører med Symbian eks.

Henrik

Fra : N_B_DK

Dato : 17-10-06 13:12

Henrik (Silkeborg) <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> wrote:
> Har prøvet Oxygen, men det vil ikke...
>
> 9300i er noget forskellig fra 6230, 9300i kører med Symbian eks.

Jo det vil, du skal bruge den rigtige version, her virker det fint med en
9500, og både 9300 og 9500 er understøttet.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 17-10-06 13:43

??? Hvilken version bruger du?

Og er der ikke ngoet med at man skal starte en OPM klient på telefonen?

Og virker det i gratisversionen???

Afventer svar spændt

Mvh Henrik

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 18-10-06 21:14

> [...]
> MVH.
> N_B_DK
> Købes display print til en Panasonic NV-HS1000

Takker mange gange for hjælpen, det var lige nøjagtigt det jeg ledte
efter!!!

Problemet var at Nokia PC-Suite gante sig i baggrunden og blokerede på de
porte der
skulle bruges af Oxygen Phone Manager....

Henrik

Fra : N_B_DK

Dato : 16-10-06 20:04

> [...]
> på sin PC i tekstform,
> det er skide nemt når det er en SE, eller en Samsung men straks værre

Bestikke ? du må da gerne betale mig for svaret, men oxygen phone manager
kan (men er ikke gratis)

--
MVH.
N_B_DK