Hvilken mobil har godt kamera
Fra : ~~Wing~~

Dato : 16-10-06 18:10

Hejsa

Håber lige på et par råd inden jeg smider penge i en ny mobil..Mobilen skal
have bluetooth. Jeg har kigget lidt på Nokias N73 men kunne godt tænke mig
at se nogle billeder taget med denne telefon. Ellers er jeg åben for andre
telefonforslag eller links til sider hvor jeg kunne se billeder samt test af
div. telefoner. Ser frem til forslag samt links

Mvh Petersen

Fra : Madweeser

Dato : 16-10-06 22:21

Hejsa

Jeg har en SE k800i
Og jeg synes det tager ganske gode billeder!

MvH
mig

Fra : KE Kofod / OZ1BIN

Dato : 16-10-06 22:34

Madweeser skrev:
> Hejsa
>
> Jeg har en SE k800i
> Og jeg synes det tager ganske gode billeder!

> [...]
Ja, jeg må også sige at jeg er forbavset godt tilfreds med billederne i
min SE-K800i.
Mvh. KE Kofod.

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 18-10-06 20:06

> Ja, jeg må også sige at jeg er forbavset godt tilfreds med billederne i
> min SE-K800i.
> Mvh. KE Kofod.

Er det kun mig er ikke er tilfreds med billederne taget med en SE K800i???

Og hvordan vælen vor man x.3gp videofilerne set på andet end telefonen???

Mvh Henrik

Fra : Jesper Hansen

Dato : 22-10-06 22:21

On a server far far away, Wed, 18 Oct 2006 21:05:41 +0200, Henrik
(Silkeborg) wrote:

> Og hvordan vælen vor man x.3gp videofilerne set på andet end telefonen???

Brug den gratis media afspiller VLC http://www.videolan.org/vlc/ Den
afspiller næsten alt - også 3gp filer.

Jesper Hansen

Fra : Morten

Dato : 17-10-06 15:27

"~~Wing~~" <~thepetersen@hotmail.com~> wrote in message
> [...]
> af
> div. telefoner. Ser frem til forslag samt links

http://www.mobile-review.com/review/nokia-n73-cam-en.shtml

Her er en test af n73 kamera sammenlignet med nogle andre.

--Morten

Fra : ~~Wing~~

Dato : 17-10-06 20:44

Jeg takker for input..

Jeg købte mig en N73. Kan ikke rigtig sige endnu om det bare er telefonen

Mvh Petersen