Nokia 6230 manglende lyd når den ringer.
Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 16-10-06 13:14

Hej Gruppe

Jeg har fået "ny" firmamobil da min gamle insisterede på at slukke konstant
i tide og utide.

Det er så en godt brugt Nokia 6230 men jeg har det problem at den ikke
ringer. Advarselsbip kan fint høres, tastaturtoner kan fint høres.

Jeg har så prøvet at gå ind i profilen og kigge, der er valgt ringetone og
indtil videre nokia tone. Niveau = 4. Skiftes der imellem de forskellige
lyde så vibrerer vibratoren lystigt men ikke en lyd.

Sætter jeg headset på - så ringer den fint i dette.

Nogen der har nogle idéer om hvad der kan være galt?

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email

Fra : SB

Dato : 16-10-06 16:10

"Steen Holm Pedersen" <stonie@dont_want_nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sætter jeg headset på - så ringer den fint i dette.
>
> Nogen der har nogle idéer om hvad der kan være galt?

Den er vel sat på lydløs

Prøv at trykke sluk knappen ned i kort tid, så kommer der en menu op, der
kan du se det

Søren

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 17-10-06 06:58

"SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Den er vel sat på lydløs
>
> Prøv at trykke sluk knappen ned i kort tid, så kommer der en menu op, der

Been there, done that

Konen har lige gennemgået menuerne for at se om jeg havde misset noget, hun
fandt heller ikke noget