Messenger på Sony Ericsson K610i
Fra : Peter Andersen

Dato : 16-10-06 10:41

3 reklamerer på TV for tiden med messenger på deres 3 mobiler. Jeg
har imidlertid Telmore og kunne godt tænke mig tilsvarende
funktionalitet. Jeg ved, at der findes et wap side (emessenger), men
jeg vil hellere have en klient installeret på telefonen.

Kan man downloade en messenger-klient til installation på sin K610i og
findes der en officiel klient fra Microsoft?

Mvh

Peter

Fra : BG

Dato : 16-10-06 11:42

"Peter Andersen" <plandersen@gmail.com> skrev i meddelandet
[...]

Pt er der ingen fri officel Microsoft client, men kig på
www.getjar.com (eller på wap.getjar.com)

Der er mange forskellige applikationer du kan bruge til MSN.

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfejle)

Fra : Peter Andersen

Dato : 18-10-06 12:38

Ok. Super. Hvilken messenger-klient er installeret på 3-telefonerne?

Peter