Specifikationer på Dansk Vis Nr (CLIP)
Fra : Kim M Jørgensen

Dato : 26-10-06 13:54

Er der nogen hvor jeg kan finde/ få fat i en specificeret beskrivelse af det
danske vis Nr System ?

Meget gerne på engelsk.

Da jeg har en producent af nogle IP Bokse der gerne skal have noget at gå ud
fra for at kunne tilpasse sine produkter til brug her i Danmark i
forbindelse med an af vores projecter.

For de siger bare at de supportere FSK og DTMF, men ved ikke helt om det er
nok. Men de er heldigvis villige til at tilpasse deres produkter der efter.

På forhånd tak.

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 26-10-06 14:05

Håber du kan bruge dette:

http://www.blichfeldt.dk/faq/clip.htm

Ellers vil du nederst se henvisning til et dokument hos telestyrelsen.

--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedefra og op.

Fra : Kim M Jørgensen

Dato : 27-10-06 08:49

Ja er nok bange for det ikke helt er nok, men det angivende dokument ved
telestyrelsen synes jeg bare ikke lige jeg kan finde på deres side.

Fra : Aage Johansen

Dato : 27-10-06 08:59

Hej, Kim!

KM> Ja er nok bange for det ikke helt er nok, men det angivende dokument
KM> ved
KM> telestyrelsen synes jeg bare ikke lige jeg kan finde på deres side.

Grænsefladespecifikationer er ikke lige direkte "offentligt" tilgængeligt,
men henvend dig til telestyrelsen og bed om at få en kopi af det omtalte
dokument. (TDK-TS 900 216 (edition 2))

--
Aage

Fra : Lars Jacobsen

Dato : 02-11-06 16:43

Det er de gamle dok. De ny kan du finde her:

http://www.strammelse.dk/tele/

mvh
Lars

Fra : Kim M Jørgensen