Ny Puter
Fra : Mikkel

Dato : 25-06-01 21:33

Jeg faldt lige over dette tilbud

- AMD Thunderbird 1400 MHz. (266Mhz FSB)
- Thermaltake SuperOrb køler
- Asus A7V133 Bundkort
- 2x256 MB PC133 RAM
- Codegen ATX 300W kabinet
- Asus V7700 GeForce2 GTS grafikkort med 64 MB DDR RAM og TV-OUT
- IBM 60GXP 40 GB harddisk (7200 rpm, 2 mb cache, ATA/100)
- Sound Blaster Live 1024 Lydkort
- Pioneer 16xDVD/40xCD-ROM
- Alps 1,44 floppy

Pris: 11995,00 kr

Det er da helt ok, eller hva ?

Mvh Mikkel

PS. Jeg så tilbudet her http://www.kwdata.synonym.dk/ - nogen der har
erfaringer med den butik ?

Fra : Michael Jul

Dato : 25-06-01 21:38

Umiddelbart synes jeg alt ser fint ud, jeg vil dog lige smide en bemærkning
ind!!!

DVD-Drevet er umiddelbart det som jeg synes du skal overveje en ekstra gang,
skulle du nu lige få lyst/har brug for at skulle bruge en uorginal cd, vil
du nok få nogen problemer med at læse cd'en, da Pioneer har en eller anden
tåbelig idé om at man ikke skal bruge sådan nogen. Personligt vil jeg
anbefalde dig at kigge på et Toshiba DVD-Drev, dem har jeg haft mange gode
erfaringer med og kan kun sige god for dem :)

Mvh / Best Regards

Michael Jul

Fra : Mark B. Andersen

Dato : 26-06-01 09:40

> [...]
> du nok få nogen problemer med at læse cd'en, da Pioneer har en eller anden
> tåbelig idé om at man ikke skal bruge sådan nogen.

Hmm.. jeg har ejet et pioneer 6xDVD i over 2 år og aldrig stødt på
problemer... heller ikke med brændte cd'er (sælføli' lovlige backup'er af
alle mine personlige documenter ;). Summa sumarum er jeg ret tilfreds med
mit pioneer drev (regions fri..), men jeg skal ikke kunne sige noget om
hvordan de lidt nyere drev er.

Venlig hilsen
Mark

Fra : [Ex] Pita

Dato : 26-06-01 11:27

Jeg ville nok skifte køleren ud med en fop38

--
[Ex] Pita
ICQ: 54398011