Besynderlig opførsel.
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 25-06-01 21:28

Hej!
Min computer er begyndt at opføre sig yderst mærkværdig.
Når jeg tænder/rebooter den så stopper den efter at have indlæst scsi biosen
til min Adaptec 29160. Det er ikke hver gang den stopper der men cirka 1 ud
af 2 hvor efter jeg skal motionere reset knappen lidt så starter den op.
Det er mildest talt skide irreterende , jeg har prøvet at opdatere bios til
seneste version samt scsi bios til seneste version uden resultat.
Jeg har en lille mistanke det måske kan være strømmangel da der trods alt
sidder 4 scsi diske samt 2 ide diske i maskinen , men når man hører om hvad
andre kaster efter en 300watt PSU så har jeg svært ved at tro på det er det.
Andre der har oplevet noget lignende og evt fandt en løsning`?
how , måske glemte jeg at sige det er et asus cu4x board

/Dennis

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 26-06-01 23:31

Jeg oplevede engang det samme... Compen frøs lige inden windows begyndte at
blive indlæst "starter wind..".
Det var pga. et netkort der åbenbart krævede at det var tildelt en IRQ i
BIOS... så prøv at hive dine kort ud af maskinen og se om det hjælper...

Mvh
Christian

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 26-06-01 23:43

"Christian Jørgensen" <gubbar@fnuck.dk> wrote in message
> [...]
> Det var pga. et netkort der åbenbart krævede at det var tildelt en IRQ i
> BIOS... så prøv at hive dine kort ud af maskinen og se om det hjælper...

Men var det konsekvent din den gjorde det?
Fordi det sker jo kun engang i mellem her..

/Dennis

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 29-06-01 01:03

Nej det var kun engang imellem.