Hagenuk trådløs på tilbud - hvor?
Fra : Erling Simonsen

Dato : 29-09-06 08:42

Hej.
I lørdags måske - eller i denne uge har jeg set en Hagenuk
trådløs (den gamle model med gult display) på tilbud enten
i en butik i Herning eller i et af de mange reklamer vi får.
Nu har jeg pløjet reklamerne igennem, men ikke fundet den.
Jeg har i forvejen en Hagenuk med telefonsvarer, men vil gerne
have det ekstra håndsæt.

Er der nogen, der har set den på tilbud og hvis - hvor?

mvh
Erling

Fra : Testresultater af tr~

Dato : 07-10-06 16:09

On Fri, 29 Sep 2006 09:41:54 +0200, Erling Simonsen
<erlingxxxx@gmail.com> wrote:

> [...]
>have det ekstra håndsæt.
>
>Er der nogen, der har set den på tilbud og hvis - hvor?

Kære Erling.

Kan det være denne her model du er ude efter? :

Hagenuk Cool Voice DECT
Jem & Fix
18.-23. september 2006
Kr. 298,- (Lavpris)